Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.11.2016 08:57 Publikacja: 04.11.2016 08:50
Foto: materiały prasowe
Otwarcie galerii powoduje chwilową nadpodaż powierzchni handlowej w danej okolicy – mówi Edyta Paszkowska, ekspert w dziale powierzchni handlowych w Cushman & Wakefield. – Część ulicznych sklepów się zamyka, część przenosi się do centrum handlowego. Kiedy sytuacja na rynku się ustabilizuje, w miejscu starszych pustych lokali otwierają się nowe – opowiada. Czasem jest to uzupełnienie oferty galerii, czasem pojawiają się niszowe „koncepty", które, jak mówi Paszkowska, oryginalnością albo godzinami pracy nie pasowałyby do nowoczesnej galerii.
MY Park, czeski inwestor i deweloper, kupuje od BHM Group sieć dziesięciu parków handlowych A-Centrum zlokalizow...
Jak zmienia się zdolność kredytowa przeciętnie zarabiających singli, bezdzietnych par i rodzin sprawdzają portal...
Korzystne otoczenie biznesowe, wykwalifikowana siła robocza i stosunkowo niskie koszty przyciągają do Katowic co...
Zmagający się z zadłużeniem belgijski deweloper spłacił krytyczną serię obligacji. W lipcu i wrześniu zapadają o...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Klienci mają w czym wybierać. Rynek pierwotny oferuje mieszkania na różnym etapie zaawansowania budowy. Ceny nie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas