W ciągu dwóch dekad grupa zbudowała w Polsce portfel 17 hoteli – po oddaniu w zeszłym miesiącu dwóch obiektów w Poznaniu i Gdańsku. Wkrótce sieć nad Wisłą będzie liczyć 23 hotele oferujące 5,2 tys. pokoi. Na początku przyszłego roku ruszy Radisson Blu Resort & Conference Center w Ostródzie, a w wakacje tegoż roku Radisson RED Kraków i Radisson Apartments Kraków – wchodzące w skład kompleksu Unity Centre. Z kolei w 2024 r. ruszą Radisson Blu Resort Międzywodzie, a rok później Radisson Resort & Suites Ustronie Morskie.

Zasoby grupy są mocno zdywersyfikowane, hotele działają pod wieloma markami (Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson i Park Inn by Radisson, Radisson RED i Radisson Individuals) w segmencie od średniego do luksusowego. Nieruchomości położone są w aglomeracjach i miejscowościach wypoczynkowych, jak Świnoujście, Zakopane, Szklarska Poręba czy Kołobrzeg.

Czytaj więcej

Hotele kuszą gości nowymi wnętrzami

- Po rekordowym 2021 r., który upłynął pod znakiem wzrostu wszystkich naszych marek na całym świecie, wyznaczyliśmy sobie jeszcze wyższe cele na ten rok. Globalnie, w ciągu ostatnich trzech lat, zainwestowaliśmy ponad 400 mln dol., aby jeszcze bardziej wzmocnić znaczenie naszych marek i opracować nowe oferty biznesowe. Kolejne 100 mln zainwestowaliśmy w najnowocześniejszą infrastrukturę IT. Wszystko po to, aby dać właścicielom i gościom światowej klasy rozwiązania cyfrowe ułatwiające obsługę gości, zarządzanie nieruchomościami oraz optymalizację przychodów i kosztów – powiedział Elie Younes, executive vice president i global chief development officer w Radisson Hotel Group. Zaznaczył, że Polska jest ważnym rynkiem dla strategii wzrostu grupy w Europie. Zainicjowana w 2016 r. strategia polega na tworzeniu zróżnicowanego portfela w ośrodkach miejskich i wypoczynkowych, w segmencie od średniej klasy do luksusu, w ramach umów o zarządzanie i franczyzę.