Reklama
Rozwiń
Reklama

„Życie bez nawrotów” – spot kampanii edukacyjnej z udziałem znanych aktorów przekonuje, że ze schizofrenią można żyć normalnie

Chcę być sobą – mówią Anna Cieślak i Wojciech Brzeziński w spocie „Życie bez nawrotów”. Wewnętrzny głos, który mówi do bohaterów spotu, słyszą na co dzień pacjenci ze schizofrenią. Wyśmiewa ich marzenia i plany, przypominając, że ze schizofrenią będą nikim. Tymczasem pacjenci ze schizofrenią nie muszą rezygnować ze swoich planów i marzeń, mogą dalej uczyć się, pracować. Mogą być sobą. Spot „Życie bez nawrotów” jest kolejną odsłoną kampanii informacyjno-edukacyjnej dedykowanej schizofrenii realizowanej przez Fundację Instytut Ochrony Zdrowia.

Publikacja: 15.12.2016 08:31

„Życie bez nawrotów” – spot kampanii edukacyjnej z udziałem znanych aktorów przekonuje, że ze schizofrenią można żyć normalnie

Chcę być sobą – mówią Anna Cieślak i Wojciech Brzeziński w spocie „Życie bez nawrotów”. Wewnętrzny głos, który mówi do bohaterów spotu, słyszą na co dzień pacjenci ze schizofrenią. Wyśmiewa ich marzenia i plany, przypominając, że ze schizofrenią będą nikim. Tymczasem pacjenci ze schizofrenią nie muszą rezygnować ze swoich planów i marzeń, mogą dalej uczyć się, pracować. Mogą być sobą. Spot „Życie bez nawrotów” jest kolejną odsłoną kampanii informacyjno-edukacyjnej dedykowanej schizofrenii realizowanej przez Fundację Instytut Ochrony Zdrowia.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Materiał Partnera
Krewny z Ameryki. Jak filmy opowiadają niezwyczajną historię polskich emigrantów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Materiał Partnera
Czy można wykryć, że pracę napisała AI? Nauczyciele akademiccy vs. ChatGPT
Materiał Partnera
Zegar biologiczny. Co naprawdę decyduje o naszej produktywności?
Nauka
Jak urozmaicić spacery i biegi? Eksperci mają niecodzienny pomysł. „Zaczynać powoli”
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Materiał Partnera
Język natury. Źródła jako świadkowie zmian klimatu i działalności człowieka
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama