Reklama

Pola Berg z Młodzieżowego Strajku Klimatycznego: Żądamy wprowadzenia jakichkolwiek zmian

- Zwracamy uwagę na problem i to już nie jest w naszym geście, żeby politycy zaczęli działać. Chociaż nie ukrywam, że będziemy naciskać na nich tak długo, aż podejmą adekwatne działania - powiedziała w programie „Onet Opinie” Pola Berg z Młodzieżowego Strajku Klimatycznego.

Aktualizacja: 03.12.2019 10:40 Publikacja: 03.12.2019 10:31

Pola Berg z Młodzieżowego Strajku Klimatycznego: Żądamy wprowadzenia jakichkolwiek zmian

Foto: Fotorzepa, Ada Michalak

adm

- Nasze strajki pokazują ile, jako młodzi ludzie jesteśmy w stanie zmienić. Nie jesteśmy dorosłymi klimatologami, którzy mogą wydać raporty i sami powstrzymać katastrofę, ale możemy pokazać, że nie zgadzamy się na bierność – mówiła w programie „Onet Opinie” Pola Berg. - Polityka naszego ruchu opiera się na raportach IPCC. Jednym z naszych postulatów jest wprowadzenie polityki klimatycznej adekwatnej do tych raportów. Są one wydawane przez grono naukowców powołanych przez ONZ. Mało kto wie, że ten zespół dostał pokojową nagrodę Nobla. Ludzie nie zwracają na to uwagi, co jest karygodne - dodała.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Materiał Partnera
Czy można wykryć, że pracę napisała AI? Nauczyciele akademiccy vs. ChatGPT
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Materiał Partnera
Zegar biologiczny. Co naprawdę decyduje o naszej produktywności?
Nauka
Jak urozmaicić spacery i biegi? Eksperci mają niecodzienny pomysł. „Zaczynać powoli”
Materiał Partnera
Język natury. Źródła jako świadkowie zmian klimatu i działalności człowieka
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Materiał Partnera
Od nikotyny po alzheimera. Nowy model receptorów może zmienić badania nad mózgiem
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama