Reklama
Rozwiń
Reklama

Liczenie odbiorców mediów po nowemu

Szczegóły nowego monitoringu widowni mediów, które ogłoszono na Forum Ekonomicznym w Krynicy spotykają się z przychylnymi opiniami wydawców.

Publikacja: 06.09.2018 11:24

Liczenie odbiorców mediów po nowemu

Foto: Fotorzepa

Nowy sposób telemetrii, uwzględniający krzyżowy, jednoczesny odbiór wielu mediów przez odbiorcę, da lepsze możliwości analitykom tego segmentu rynkowego – wynika z opinii ekspertów, biorących udział w debacie „Przyszłość pomiaru mediów w Polsce. Wpływ na rynek mediów i reklamy” podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy.

Temat nowych jednoźródłowych badań zbierających dane z TV, Radia i Internetu realizowanych wspólnie z rynkiem, w planowanej przez KRRiT formule JIC, jest obecnie najważniejszym zagadnieniem dla nadawców, reklamodawców i domów mediowych. Podczas Forum w Krynicy Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła prace nad nowym modelem telemetrii, który ma objąć milion gospodarstw domowych i odpowiadać realiom. Nowe rozwiązanie ma badać wszystkie, nawet jednoczesne formy odbioru różnych mediów, na różnych platformach, nawet jeśli jedna osoba używa kilku tych platform na raz: np. ogląda wyciszoną telewizję, przegląda portale na laptopie i co jakiś czas odtwarza telewizję internetową on-line lub z archiwów portali i sieci.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama