Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nowy sposób telemetrii, uwzględniający krzyżowy, jednoczesny odbiór wielu mediów przez odbiorcę, da lepsze możliwości analitykom tego segmentu rynkowego – wynika z opinii ekspertów, biorących udział w debacie „Przyszłość pomiaru mediów w Polsce. Wpływ na rynek mediów i reklamy” podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy.
Temat nowych jednoźródłowych badań zbierających dane z TV, Radia i Internetu realizowanych wspólnie z rynkiem, w planowanej przez KRRiT formule JIC, jest obecnie najważniejszym zagadnieniem dla nadawców, reklamodawców i domów mediowych. Podczas Forum w Krynicy Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła prace nad nowym modelem telemetrii, który ma objąć milion gospodarstw domowych i odpowiadać realiom. Nowe rozwiązanie ma badać wszystkie, nawet jednoczesne formy odbioru różnych mediów, na różnych platformach, nawet jeśli jedna osoba używa kilku tych platform na raz: np. ogląda wyciszoną telewizję, przegląda portale na laptopie i co jakiś czas odtwarza telewizję internetową on-line lub z archiwów portali i sieci.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
To najsmutniejsza sprawa, jaką kiedykolwiek prowadziłem - mówi mecenas Paweł Rymarz, partner zarządzający w kanc...
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas