Reklama
Rozwiń
Reklama

CD Projekt poniżej oczekiwań. „Wojna Krwi" nie zrobiła furory

Wyniki za III kwartał są gorsze, niż zakładali analitycy. Z kolei sprzedaż gry „Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści" jest niższa od założeń spółki. Kurs spada.

Aktualizacja: 14.11.2018 11:30 Publikacja: 14.11.2018 11:24

CD Projekt poniżej oczekiwań. „Wojna Krwi" nie zrobiła furory

Foto: materiały prasowe

W środę około godz. 10 za akcję CD Projektu trzeba zapłacić 141,6 zł, co oznacza ponad 3-proc. przecenę. W trzecim kwartale 2018 r. grupa wypracowała 67 mln zł przychodów ze sprzedaży i osiągnęła 15,5 mln zł zysku netto. Zysk był o jedną piątą niższy niż oczekiwania analityków. W porównaniu za III kwartałem 2017 r. spadł o 57 proc.

– Pomimo że trzeci kwartał przypada na najtrudniejszy sprzedażowo czas wakacyjny, to również w tym okresie możemy się cieszyć z dobrej sprzedaży „Wiedźmina 3: Dziki Gon” wraz z dodatkami – mówi, cytowany w komunikacie, Piotr Nielubowicz, wiceprezes CD Projektu. Dodaje, że w omawianym kwartale wartość przepływów z działalności operacyjnej wyniosła ponad 29 mln zł, co pozwoliło w całości sfinansować nakłady na produkcję kolejnych gier i nowych technologii z bieżących przepływów gotówkowych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama