Reklama
Rozwiń
Reklama

Polski inżynier rozwija hiszpańską aplikację Glovo

Glovo poza zakupem rodzimego Pizzaportal rozwija także swoje centrum technologiczne. Już pracuje w nim 50 osób, będzie dwukrotnie więcej.

Aktualizacja: 09.02.2021 19:32 Publikacja: 09.02.2021 16:54

Polski inżynier rozwija hiszpańską aplikację Glovo

Foto: Glovo

Glovo mocno rozwija się na polskim rynku - zarówno dostaw posiłków z restauracji, jak i zakupów, choćby dzięki współpracy z siecią Biedronka i innymi firmami handlowymi. Rośnie też Centrum Technologiczne firmy w Warszawie, a polscy specjaliści IT ulepszą działanie aplikacji oraz rozwiną jej nowe funkcjonalności.

Glovo chce inwestować w polski rynek i rozwija w Warszawie otwarte w lipcu 2020 roku najnowocześniejsze centrum technologiczne – Glovo Tech Hub. Firma nieustannie powiększa swój zespół w Polsce. Warszawski Tech Hub to drugi tak wyspecjalizowany oddział firmy w Europie. Pierwszy mieści się w Barcelonie, z której pochodzi Glovo. Specjaliści z branży IT będą nieustannie pracować nad rozwojem oprogramowania aplikacji, który ma przynieść dodatkowe oszczędności poprzez automatyzację i optymalizację interakcji platformy i użytkowników.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama