Reklama

Polski inżynier rozwija hiszpańską aplikację Glovo

Glovo poza zakupem rodzimego Pizzaportal rozwija także swoje centrum technologiczne. Już pracuje w nim 50 osób, będzie dwukrotnie więcej.

Aktualizacja: 09.02.2021 19:32 Publikacja: 09.02.2021 16:54

Polski inżynier rozwija hiszpańską aplikację Glovo

Foto: Glovo

Glovo mocno rozwija się na polskim rynku - zarówno dostaw posiłków z restauracji, jak i zakupów, choćby dzięki współpracy z siecią Biedronka i innymi firmami handlowymi. Rośnie też Centrum Technologiczne firmy w Warszawie, a polscy specjaliści IT ulepszą działanie aplikacji oraz rozwiną jej nowe funkcjonalności.

Glovo chce inwestować w polski rynek i rozwija w Warszawie otwarte w lipcu 2020 roku najnowocześniejsze centrum technologiczne – Glovo Tech Hub. Firma nieustannie powiększa swój zespół w Polsce. Warszawski Tech Hub to drugi tak wyspecjalizowany oddział firmy w Europie. Pierwszy mieści się w Barcelonie, z której pochodzi Glovo. Specjaliści z branży IT będą nieustannie pracować nad rozwojem oprogramowania aplikacji, który ma przynieść dodatkowe oszczędności poprzez automatyzację i optymalizację interakcji platformy i użytkowników.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama