Reklama

Rynek reklamy lekko w górę

O 1,5 proc. więcej niż przed rokiem wydano na reklamę w Polsce w pierwszym kwartale 2021 r. To zasługa jednego medium – internetu.

Aktualizacja: 23.05.2021 22:31 Publikacja: 23.05.2021 21:00

Rynek reklamy lekko w górę

Foto: Adobe Stock

2,2 mld zł, o 1,5 proc. więcej niż przed rokiem, wydano na reklamę w Polsce w I kw. br. – szacuje Agora. Spółka wydająca „Gazetę Wyborczą", prowadząca sieć kin Helios czy firmę reklamy zewnętrznej AMS, radziła sobie dużo słabiej niż szeroki rynek: odnotowała spadek wpływów z usług reklamowych o około 20 proc., do 90,6 mln zł. To dlatego, że do grupy tej należą firmy reprezentujące sektory reklamowego rynku najbardziej dotknięte przez epidemię i obostrzenia wprowadzone przez rząd.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama