„Super Express” w lutym poprawił swój wynik sprzed roku, a sprzedaż „Rz” była stabilna. Dziennik Presspubliki odnotował minimalne tylko wahnięcie sprzedaży – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem. Pozostałe tytuły z pierwszej piątki ogólnopolskich gazet odnotowały spadki sprzedaży.

Liderem był tradycyjnie bulwarowy „Fakt”. Jego sprzedaż wyniosła 522 396 egz. – było to o 1,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Wynik „Gazety Wyborczej” to 442 054 egz. (spadek o 6,1 proc.). Lepszy rezultat przed rokiem był m.in. efektem rozpoczęcia sprzedaży w dwóch cenach – droższej z filmem i tańszej – bez. Lutowym wygranym jest bulwarowy „Super Express”, który zbiera plony grudniowej zmiany szaty graficznej. Jego sprzedaż to 229 401 egz. (to o 11,9 proc. więcej niż przed rokiem). Największy spadek – o 24,7 proc. – odnotował natomiast w lutym „Dziennik”, którego sprzedaż wyniosła 167 853 egz. Na tym tle sprzedaż „Rz” jest stabilna – w lutym wynosiła 159 412 egz., o 0,2 proc. mniej niż rok wcześniej.

Łączna sprzedaż dzienników składających się na projekt „Polska” wynosiła 350 581 egz. i była o 7,4 proc. wyższa niż w styczniu 2008 r.

W porównaniu z sytuacją sprzed roku wyniki poprawiły dzienniki gospodarcze. „Gazeta Prawna” – o 9,2 proc., do 82 479 egz.; „Puls Biznesu” o 0,6 proc., do 26 749 egz. i „Parkiet” – o 3 proc., do 12 574 egz.