Liderem zestawienia, przygotowanego przez firmę Megapanel PBI/Gemius, był, jak w poprzednich miesiącach, Google.pl z 16,21 mln użytkowników realnych (miesiąc wcześniej - 16,11 mln).
Wśród największych portali ogólnoinformacyjnych w marcu prowadził Onet.pl z liczbą użytkowników na poziomie 12,51 miliona, podczas gdy miesiąc wcześniej było to jeszcze 12,03 mln. Kolejny duży informacyjny portal, Wp.pl, miał w tym czasie 11,16 mln użytkowników (przy 10,97 mln w lutym). Interia.pl miała w marcu 8,18 mln użytkowników (7,91 mln miesiąc wcześniej), a Gazeta.pl 8,53 mln (7,86 mln).
Większe zainteresowanie portalami informacyjnymi mogło wynikać z tego, że internauci poszukiwali informacji o wydarzeniach w Japonii. 11 marca doszło tam do katastrofy - przez wyspy przeszło trzęsienie ziemi, które spowodowało tsunami. W efekcie uszkodzona została elektrownia atomowa Fukushima.
Mocno wzrosła też w marcu liczba użytkowników największego portalu społecznościowego na świecie - portalu Facebook.com. Użytkowników tej witryny było w Polsce w marcu 10,73 miliona(10,04). Rodzimej Naszej-Klasie wynik wciąż wtedy powoli spadał - z 12,03 mln w lutym do 12.01 w marcu.
W rankingu grup witryn prowadziła Grupa Google z 17,04 mln użytkowników (17 mln), druga była Grupa Onet z wynikiem 14 mln (13,46 mln), a trzecia - Grupa Wirtualna Polska 12,97 mln (12,23 mln).