Najwyższą sprzedaż wciąż utrzymuje publikujący przedruki z polskiej prasy „Tygodnik Angora" , którego sprzedaż wynosiła w październiku 340,1 tys. egz., ale nawet ten tytuł odnotował 7,1 proc. spadek – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.

Kolejne w zestawieniu były tygodnik „Wprost" z wynikiem na poziomie 139,5 tys. egz. (wzrost o 9,6 proc.), „Newsweek Polska": 128,3 tys. eg. (wzrost o 7,8 proc.) oraz „Uważam Rze. Inaczej pisane": 126,9 tys. egz. (spadek o 5,2 proc.).

Sprzedaż „Polityki" wynosiła w październiku 124,8 tys. egz. (spadek o 7,2 proc.), „Gazety Polskiej": 64 tys. egz. (spadek o 4,9 proc.), „Przekroju": 22,8 tys. egz. (spadek o 33,1 proc.), „Przeglądu": 20 tys. egz. (spadek  o 2,6 proc.), „Tygodnika Powszechnego": 18,9 tys. egz. (spadek o 10,9 proc.) , a wynik publikującego przedruki z prasy zagranicznej tygodnika „Forum" to 14,8 tys. egz. (spadek o 7,8 proc.).