TV Puls coraz więcej inwestuje w ramówkę swoich stacji. – prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat nowych programów do jesiennej ramówki z czołowymi producentami w Polsce: z Rochstarem, Endemolem – mówił Dariusz Dąbski, prezes i właściciel TV Puls. Jesienią w ramówce stacji mają się pojawić przynajmniej trzy nowe programy produkowane tylko dla nich programy.
Jak podaje Dąbski, spółka jest rentowna. Jej rosnące rocznie w tempie 50 proc. przychody w tym roku mogą po raz pierwszy przekroczyć 100 mln zł. Marża EBITDA wynosi ponad 20 proc., a wynik operacyjny i netto są pozytywne. Firma zatrudnia 95 osób i liczy na to, że dzięki zwiększającemu się udziałowi w widowni jej kanałów Puls 2 będzie już rentowny.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w kwietniu TV Puls w ogólnopolskiej widowni wynosił 2,81 proc., z Puls2 nie miał jeszcze nawet 1 proc. udziału w rynku (0,93 proc.). Zdaniem Dariusza Dąbskiego, w przyszłym roku stacje mają jednak szanse na zwiększenie tych udziałów – odpowiednio – do 5 proc. i 2 proc. – To taki nasz konserwatywny plan na przyszły rok – mówi.
Jak zapewnia, po okresie poszukiwań dla TV Puls inwestora i rozważaniu wprowadzenia spółki na giełdę, obecnie nie ma już takich planów. – Nie jest nam już teraz potrzebny inwestor, raczej partner strategiczny. Gdyby pojawiła się firma, która miałaby w portfolio lepszy program niż ten, który oferujemy i umożliwiłaby nam korzystne kupienie go – mówi. Jak dodaje, firmę interesują takie rozmowy z dużymi międzynarodowymi przedsiębiorstwami.
TV Puls i Puls2 są m.in. nadawane w ramach naziemnej telewizji cyfrowej, która z końcem lipca zastąpi w całym kraju obecne nadawanie analogowe. Dzięki temu oba kanały będą miały ogólnopolski zasięg naziemny.