Jego celem jest wspieranie i przygotowanie młodych ekspertów do pełnienia roli profesjonalnych analityków, komentatorów, liderów opinii, a także współpracowników mediów gospodarczych.
- Dążymy do stworzenia platformy współpracy mediów z biznesem, ponieważ wysoki poziom dziennikarstwa ekonomicznego ma wpływ na jakość i komfort prowadzenia działalności gospodarczej. Wspólnie chcemy tworzyć najlepsze praktyki w tym zakresie - mówi Ewa Paga, Prezes Fundacji 2065 im. Lesława A. Pagi - Przede wszystkim zależy nam na wprowadzeniu do debaty publicznej głosu młodego pokolenia. Poprzez szkolenia z dziennikarzami oraz spotkania z ekspertami z różnych obszarów rynku, młodzi liderzy zdobywają umiejętności i narzędzia do rzetelnego i krytycznego opisywania mechanizmów gospodarki oraz aktywnego szukania nowych rozwiązań dotychczasowych problemów.
Podczas czterech weekendowych sesji szkoleniowych odbywających się na przełomie listopada i grudnia uczestnicy wezmą udział w:
(1) warsztatach dziennikarskich, prowadzonych przez najlepszych dziennikarzy ekonomicznych,
(2) kameralnych spotkaniach i dyskusjach z Gośćmi – osobistościami świata biznesu i mediów,