Jak podano, na mocy umowy Premium TV posiada także wyłączność agencyjną na sprzedaż sponsoringu w tych stacjach, a umowa dotycząca sprzedaży czasu reklamowego została zawarta na okres jednego roku.
W listopadzie Puls miał 3,27 proc. udziałów w rynku ogólnopolskiej oglądalności (średnio oglądało go 230,4 tys. widzów), a Puls 2: 1,54 proc. (108,6 tys. średniej widowni) – wynika z danych firmy Nielsen Audience Measurement.
Decyzja TV Puls była dla branży istotna, bo na rynku trwa rywalizacja o utrzymania jak największej liczby stacji tematycznych przy biurach reklamy Premium TV (TVN) i Polsat Media. W piątek likwidację ogłosiło biuro Atmedia, które było niezależnym kapitałowo od wielkich nadawców brokerem reklamowym w kanałach tematycznych. Na rynku działą też biuro reklamy TVP obsługujące stacje publicznego nadawcy oraz IDMnet Broker TV z grupy ZPR Media (ma w portfolio Fokus TV, Eska TV, Polo TV, TV5 i Starts.TV).