Reklama
Rozwiń

"The Sun" walczy o czytelników bezpłatnym online

Największy brytyjski tabloid postanowił znieść prenumeratę za swą wersję elektroniczną, bo jego eksperyment z technologią cyfrową nie przyciągnął dość czytelników

Publikacja: 02.11.2015 15:56

"The Sun" walczy o czytelników bezpłatnym online

Foto: 123rf.com

Zniesienie prenumeraty wprowadzonej w 2013 r. oznacza fiasko redakcji w próbach wyrobienia sobie niszy na rynku online, w odróżnieniu od największego rywala, dziennika "Daily Mail", który może chwalić się najbardziej popularnymi stronami internetowymi na świecie.

Decyzja ta jest również pierwszą zmianą strategii od czasu powrotu Rebeki Brooks do nadzorowania tej redakcji i dziennika "The Times" jako szefowej brytyjskiego działu prasowego imperium Ruperta Murdocha.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji