"The Sun" walczy o czytelników bezpłatnym online

Największy brytyjski tabloid postanowił znieść prenumeratę za swą wersję elektroniczną, bo jego eksperyment z technologią cyfrową nie przyciągnął dość czytelników

Publikacja: 02.11.2015 15:56

"The Sun" walczy o czytelników bezpłatnym online

Foto: 123rf.com

Zniesienie prenumeraty wprowadzonej w 2013 r. oznacza fiasko redakcji w próbach wyrobienia sobie niszy na rynku online, w odróżnieniu od największego rywala, dziennika "Daily Mail", który może chwalić się najbardziej popularnymi stronami internetowymi na świecie.

Decyzja ta jest również pierwszą zmianą strategii od czasu powrotu Rebeki Brooks do nadzorowania tej redakcji i dziennika "The Times" jako szefowej brytyjskiego działu prasowego imperium Ruperta Murdocha.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie