Reklama
Rozwiń
Reklama

"The Sun" walczy o czytelników bezpłatnym online

Największy brytyjski tabloid postanowił znieść prenumeratę za swą wersję elektroniczną, bo jego eksperyment z technologią cyfrową nie przyciągnął dość czytelników

Publikacja: 02.11.2015 15:56

"The Sun" walczy o czytelników bezpłatnym online

Foto: 123rf.com

Zniesienie prenumeraty wprowadzonej w 2013 r. oznacza fiasko redakcji w próbach wyrobienia sobie niszy na rynku online, w odróżnieniu od największego rywala, dziennika "Daily Mail", który może chwalić się najbardziej popularnymi stronami internetowymi na świecie.

Decyzja ta jest również pierwszą zmianą strategii od czasu powrotu Rebeki Brooks do nadzorowania tej redakcji i dziennika "The Times" jako szefowej brytyjskiego działu prasowego imperium Ruperta Murdocha.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama