Aktualizacja: 02.04.2025 10:06 Publikacja: 28.01.2025 13:04
Foto: Adobe Stock
Empik po dobrym ostatnim kwartale 2024 r. zapowiada dalszy intensywny rozwój. Platforma Empik.com zakończyła 2024 rok na czwartej pozycji w zestawieniu polskiego e-commerce, docierając miesięcznie do niemal 11 mln realnych użytkowników. Sprzedaż w ramach Empik Marketplace w grudniu wzrosła aż o 80 proc. rdr. Miniony kwartał to także dalsza ekspansja sieci salonów – na mapie pojawiło siedem nowych, w tym flagowy Empik Marszałkowska w dawnym pawilonie Cepelii w Warszawie.
„Rzeczpospolita” wraz z pięcioma wiodącymi organizacjami przedsiębiorców i pracodawców inicjuje ambitny projekt...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Słynny szyld przedstawiający niebieskiego ptaszka, który wisiał na siedzibie Twittera (obecnie X), trafił na auk...
Branża streamingowa jest relatywnie młoda. Teza, że platform jest za dużo, jest przedwczesna – przekonuje Monty...
Michael Abramowitz, dyrektor rozgłośni „Głos Ameryki” - VOA, poinformował w mediach społecznościowych, że został...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Znane użytkownikom platform streamingowych i abonentom płatnej telewizji funkcje schodzą pod strzechy. Warunek:...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas