Telewizja konkuruje z internetem

Większość internautów w Polsce korzysta w czasie oglądania telewizji z sieci. Najmłodsi chętniej oglądają wideo w sieci niż w telewizji.

Aktualizacja: 24.11.2015 06:46 Publikacja: 23.11.2015 21:00

Telewizja konkuruje z internetem

Foto: 123RF

Tak zwany multiscreening, czyli dzielenie uwagi między kilka ekranów, to już stały zwyczaj internautów. Nie tylko polskich, choć w Polsce zjawisko jest w porównaniu z Węgrami czy Czechami, nasilone.

Z komórką przed telewizorem

Pozostało 95% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Izraelski rząd walczy z Al-Dżazirą. „To propagandowe ramię Hamasu”
Media
Brytyjskie gazety na sprzedaż. Pod naciskiem rządu wycofał się inwestor
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Materiał Promocyjny
20 lat Polski Wschodniej w Unii Europejskiej