Reklama

Publicis Groupe o rynku reklamy wideo: Euro2024 przyciągnęło reklamodawców

Po raz drugi oszacowano ile wydaje się u nas łącznie na reklamę w telewizji i przy wideo w internecie. Choć do tradycyjnych nadawców płynie nadal gros wydatków, to zamówienia w YouTube, Meta i TikToku rosną dużo szybciej.

Publikacja: 09.08.2024 16:42

Po raz drugi oszacowano ile wydaje się u nas łącznie na reklamę w telewizji i przy wideo w interneci

Po raz drugi oszacowano ile wydaje się u nas łącznie na reklamę w telewizji i przy wideo w internecie

Foto: Adobe Stock

3,27 mld zł, o 11,2 proc. więcej niż rok temu przeznaczyli reklamodawcy na promocję w telewizji i przy internetowym wideo w Polsce w pierwszym półroczu 2024 r. – szacuje Publicis Groupe, holding reklamowo-marketingowy. To lekkie spowolnienie wobec dynamiki obserwowanej w I kwartale br.

Publicis Groupe: rosną wydatki reklamowe na wideo

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama