Reklama

Publicis Groupe o rynku reklamy wideo: Euro2024 przyciągnęło reklamodawców

Po raz drugi oszacowano ile wydaje się u nas łącznie na reklamę w telewizji i przy wideo w internecie. Choć do tradycyjnych nadawców płynie nadal gros wydatków, to zamówienia w YouTube, Meta i TikToku rosną dużo szybciej.

Publikacja: 09.08.2024 16:42

Po raz drugi oszacowano ile wydaje się u nas łącznie na reklamę w telewizji i przy wideo w interneci

Po raz drugi oszacowano ile wydaje się u nas łącznie na reklamę w telewizji i przy wideo w internecie

Foto: Adobe Stock

3,27 mld zł, o 11,2 proc. więcej niż rok temu przeznaczyli reklamodawcy na promocję w telewizji i przy internetowym wideo w Polsce w pierwszym półroczu 2024 r. – szacuje Publicis Groupe, holding reklamowo-marketingowy. To lekkie spowolnienie wobec dynamiki obserwowanej w I kwartale br.

Publicis Groupe: rosną wydatki reklamowe na wideo

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama