Publicis Groupe o rynku reklamy wideo: Euro2024 przyciągnęło reklamodawców

Po raz drugi oszacowano ile wydaje się u nas łącznie na reklamę w telewizji i przy wideo w internecie. Choć do tradycyjnych nadawców płynie nadal gros wydatków, to zamówienia w YouTube, Meta i TikToku rosną dużo szybciej.

Publikacja: 09.08.2024 16:42

Po raz drugi oszacowano ile wydaje się u nas łącznie na reklamę w telewizji i przy wideo w interneci

Po raz drugi oszacowano ile wydaje się u nas łącznie na reklamę w telewizji i przy wideo w internecie

Foto: Adobe Stock

3,27 mld zł, o 11,2 proc. więcej niż rok temu przeznaczyli reklamodawcy na promocję w telewizji i przy internetowym wideo w Polsce w pierwszym półroczu 2024 r. – szacuje Publicis Groupe, holding reklamowo-marketingowy. To lekkie spowolnienie wobec dynamiki obserwowanej w I kwartale br.

Publicis Groupe: rosną wydatki reklamowe na wideo

Pozostało 95% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Chińczycy przegrali w sądzie w USA w sprawie TikToka. Co dalej z aplikacją?