„Rzeczpospolita” uruchomiła nowy serwis internetowy kobieta.rp.pl

Nowy serwis „Rzeczpospolitej” dostępny jest już od 4 września. Znajdą się w nim wysokiej jakości treści tekstowe i multimedialne, skoncentrowane na tematyce kobiet w biznesie i prawie, a także ich sukcesach i wyzwaniach. Obszary takie jak biznes, prawo, ekonomia, gospodarka, nauka, psychologia, kultura i szeroko pojęty lifestyle – to wszystko w jakości „Rzeczpospolitej”.

Publikacja: 04.09.2023 12:04

Serwis kobieta.rp.pl tworzą dziennikarze „Rzeczpospolitej” oraz uznani autorzy spoza redakcji.

Serwis kobieta.rp.pl tworzą dziennikarze „Rzeczpospolitej” oraz uznani autorzy spoza redakcji.

Foto: materiały prasowe

Nowy serwis „Rzeczpospolitej” to miejsce w sieci, w którym będą pojawiać się przede wszystkim materiały poświęcone kobietom w biznesie i prawie. Nie zabraknie publikacji o ich sukcesach zawodowych i wyzwaniach, ale także inspirujących rozmów z ambitnymi Polkami, które działają na wielu polach, wierzą w swoją siłę i realnie zmieniają rzeczywistość wokół siebie. Kobieta.rp.pl będzie prezentować unikalne spojrzenie na tematy związane z m.in. przedsiębiorczością, karierą oraz rozwojem osobistym, skupiając się na perspektywie kobiecej.

– Serwis kobieta.rp.pl będzie skupiał się na kobietach odnoszących zawodowe sukcesy w wielu dziedzinach, co może stanowić dla innych cenne źródło inspiracji. Wokół nas mnóstwo jest silnych, ambitnych, odważnych profesjonalistek i uważam, że ich sylwetki warto prezentować, a działania traktować jako motywację do własnego rozwoju – mówi Anna Zejdler, szefowa serwisu kobieta.rp.pl. – Chcę jednak, patrząc na wymierne osiągnięcia, wysokie stanowiska, zawsze dostrzegać człowieka. Ciekawi mnie droga, jaką przeszedł, jego doświadczenia, emocje, wzloty i upadki, podejście do życia i ludzi – dodaje.

Czytaj więcej

"Rzeczpospolita" ponownie najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

– Zgodnie z zapowiedziami uruchamiamy bardzo ciekawy i ważny dla nas projekt. Jak we wszystkim, co robimy, liczy się jakość i poziom naszego dziennikarstwa – i tu nikt nie będzie zawiedziony. Kobiece spojrzenie na naszą gospodarkę, biznes i prawo jest bardzo cenne, zwłaszcza dzisiaj – mówi Maciej Maciejowski, prezes zarządu Gremi Media.

Serwis tworzą dziennikarze „Rzeczpospolitej” oraz uznani autorzy spoza redakcji.

„Rzeczpospolita” jest liderem opiniotwórczości w Polsce, od wielu lat znajdując się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów w lipcu br. z wynikiem 3184 cytowania, ponownie zajęła pierwsze miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Sport”, miesięcznik „Historia Uważam Rze”, a także serwisy internetowe, tj. rp.pl, parkiet.com, sportdziennik.com, historia.uwazamrze.pl, oraz serwisy branżowe, m.in.: regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, pieniądze.rp.pl, logistyka.rp.pl czy klimat.rp.pl. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Nowy serwis „Rzeczpospolitej” to miejsce w sieci, w którym będą pojawiać się przede wszystkim materiały poświęcone kobietom w biznesie i prawie. Nie zabraknie publikacji o ich sukcesach zawodowych i wyzwaniach, ale także inspirujących rozmów z ambitnymi Polkami, które działają na wielu polach, wierzą w swoją siłę i realnie zmieniają rzeczywistość wokół siebie. Kobieta.rp.pl będzie prezentować unikalne spojrzenie na tematy związane z m.in. przedsiębiorczością, karierą oraz rozwojem osobistym, skupiając się na perspektywie kobiecej.

Media
Max zastąpił HBO Max. Opinie o nowej platformie streamingowej
Media
Platforma Max ma w rok przejąć subskrybentów Playera. Konto dla jednego domu
Media
Czy "Financial Times" wspiera Rosję? Kijów oskarża gazetę o szerzenie dezinformacji i paniki
Media
Do Polski wchodzą oferty platform streamingowych z reklamami. Teraz Max
Akcje Specjalne
Naszym celem jest osiągnięcie 9 GW mocy OZE do 2030 roku
Media
Nadchodzi następca HBO Max. Co czeka widzów?
Media
Rosja stawia na dezinformację. Jak próbuje manipulować polską opinią publiczną?