Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy i konsumpcja usług telekomunikacyjnych. Są nowe dane

Prawie 90 proc. Polaków ma smartfon, ale z dostępu do internetu korzysta niecałe 80 proc. 42 proc. używa platform streamingowych, ale nie chcemy zbytnio rezygnować z tradycyjnej telewizji. Z 33 proc. widzów cyfrowej telewizji naziemnej niecałe 40 proc. dostrzega korzyści ze zmiany sposobu nadawania – wynika z najnowszego raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Publikacja: 02.03.2023 17:27

Polacy i konsumpcja usług telekomunikacyjnych. Są nowe dane

Foto: Adobe Stock

W 2022 roku 97,2 proc. osób indywidualnych w Polce korzystało z usług telefonii mobilnej – wynika z najnowszej edycji badania konsumentów zleconego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Tym razem badanie przeprowadzało Centrum Badań Marketingowych Indicator oraz IBC Advisory. Rok wcześniej – pracownia Danae. Widać różnice w podejściu do niektórych zagadnień.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama