Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.07.2025 07:32 Publikacja: 23.02.2023 20:04
Foto: Adobe Stock
Dorośli Amerykanie spędzą w tym roku więcej czasu na oglądaniu wideo na platformach takich jak Netflix i YouTube niż oglądając tradycyjną telewizję – przewiduje Insider Intelligence.
Analityczna firma spodziewa się, że na linearną telewizję widzowie ci przeznaczą mniej niż połowę czasu, który poświęcają na oglądanie. Tym samym będzie to mniej niż trzy godziny dziennie. Tymczasem na “cyfrowe wideo” amerykański widz miałby przeznaczać w tym roku 3 godziny i 11 minut dziennie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas