Dorośli Amerykanie spędzą w tym roku więcej czasu na oglądaniu wideo na platformach takich jak Netflix i YouTube niż oglądając tradycyjną telewizję – przewiduje Insider Intelligence.
Analityczna firma spodziewa się, że na linearną telewizję widzowie ci przeznaczą mniej niż połowę czasu, który poświęcają na oglądanie. Tym samym będzie to mniej niż trzy godziny dziennie. Tymczasem na “cyfrowe wideo” amerykański widz miałby przeznaczać w tym roku 3 godziny i 11 minut dziennie.
- Biorąc pod uwagę upodobanie nastolatków do mediów społecznościowych i streamingu kosztem telewizji, możemy spodziewać się, że ten trend umocni się – uważa Paul Verna, główny analityk Insider Inteligence cytowany w informacji prasowej.
Netflix i YouTube są najpopularniejszymi platformami wideo na amerykańskim rynku. Dorośli mieszkańcy tego kraju poświęcają każdemu z serwisów około 33 minut dziennie.
Czytaj więcej
Gigant rozrywki obniża ceny zaledwie miesiąc po tym, jak jego top menedżerowie mówili, że kierunkiem jest ich podnoszenie.