Reklama

Netflix i inni wygrywają z telewizją. Na razie nie w Polsce

Serwisy streamingowe w tym roku po raz pierwszy zajmą Amerykanom więcej czasu niż tradycyjna telewizja – prognozują eksperci. Są dane na temat Polski.

Publikacja: 23.02.2023 20:04

Netflix i inni wygrywają z telewizją. Na razie nie w Polsce

Foto: Adobe Stock

Dorośli Amerykanie spędzą w tym roku więcej czasu na oglądaniu wideo na platformach takich jak Netflix i YouTube niż oglądając tradycyjną telewizję – przewiduje Insider Intelligence.

Analityczna firma spodziewa się, że na linearną telewizję widzowie ci przeznaczą mniej niż połowę czasu, który poświęcają na oglądanie. Tym samym będzie to mniej niż trzy godziny dziennie. Tymczasem na “cyfrowe wideo” amerykański widz miałby przeznaczać w tym roku 3 godziny i 11 minut dziennie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama