Aktualizacja: 11.05.2025 00:07 Publikacja: 29.11.2022 03:00
Foto: Adobe Stock
Mimo że szczyt pandemii Covid-19 i jej gospodarczych skutków zdaje się być już za nimi, sieci kin na świecie nadal są wyceniane niżej niż w 2019 roku. Powód to nadal słabsze wyniki finansowe i spowolnienie gospodarcze, utrudniające odbudowę widowni, oraz podnoszenie cen biletów.
Kurs akcji amerykańskiej sieci Cinemark Holdings jest o 65 proc. niższy niż w 2019 r. (13,85 dol. vs. około 40 dol.). Globalny gigant AMC Entertainment Holding w przeliczeniu na akcję kosztuje około 7 dol., o połowę mniej niż w najlepszym momencie 2019 r. Brytyjski Cineworld (jest właścicielem sieci Regal w USA czy Cinema City) szoruje po dnie: dziś akcja kosztuje niecałe 5 funtów, podczas gdy w 2019 r. kurs dochodził do 320 funtów.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas