Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.12.2020 06:02 Publikacja: 16.12.2020 18:51
Foto: AFP
Rynek medialny w Wielkiej Brytanii od dawna zdominowany jest przez gazety należące do Murdochów, Rothereresów i Barclay’ów. Kontrolują one do 68 procent nakładu gazet w Zjednoczonym Królestwie. Dane są szacunkowe, ponieważ nie wszyscy wydawcy ujawniają dane o nakładach.
Koncentracja tradycyjnych mediów jest jeszcze bardziej posunięta, jeżeli spojrzy się na nią od strony udziału trzech największych firm – trzy firmy mają 80 proc. udziałów rynku (rozumianego jako sprzedaż egzemplarzowa) codziennej prasy papierowej, wciąż popularnej w Wielkiej Brytanii. To znaczący postęp koncentracji, w stosunku do 2015 roku, gdy trzy największe firmy kontrolowały „tylko” 71 proc. rynku.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas