Reklama

Autoodnawialne subskrypcje cyfrowe „Rzeczpospolitej” urosły w I kwartale o 50%

Wydawca „Rzeczpospolitej” podsumował rozwój liczby subskrypcji cyfrowych w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku. Zwiększone zainteresowanie wiarygodnymi treściami spowodowane wybuchem wojny Rosji z Ukrainą doprowadziło do skokowego wzrostu ich liczby.

Publikacja: 31.05.2022 14:29

Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Gremi Media

Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Gremi Media

Foto: materiały prasowe

W drugiej połowie minionego roku Gremi Media SA zakończyła pierwszy etap szeroko zakrojonej transformacji technologicznej poprzez uruchomienie portalu rp.pl powiązanego z dziennikiem „Rzeczpospolita" i opartego na nowym systemie zarządzania treścią. Pozwoliło to, wraz z wdrożonymi wcześniej nowymi systemami e-commerce i paywall, na rozszerzenie oferty produktowej o dostępy do informacyjnej witryny internetowej z płatnościami w systemie autoodnawialnym. Wzbogacono w ten sposób portfolio produktów dodając ofertę dla użytkownika indywidualnego obok oferowanych wcześniej biznesowych pakietów okresowych zapewniających dostęp do pełnych treści eksperckich na znacznie wyższym poziomie cenowym.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Media
Nielegalny streaming kwitnie. A mundial przyniesie erupcję piractwa
Media
Telewizja i streaming: cichy pakt, czy przymusowy związek
Reklama
Reklama