Reklama
Rozwiń
Reklama

Autoodnawialne subskrypcje cyfrowe „Rzeczpospolitej” urosły w I kwartale o 50%

Wydawca „Rzeczpospolitej” podsumował rozwój liczby subskrypcji cyfrowych w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku. Zwiększone zainteresowanie wiarygodnymi treściami spowodowane wybuchem wojny Rosji z Ukrainą doprowadziło do skokowego wzrostu ich liczby.

Publikacja: 31.05.2022 14:29

Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Gremi Media

Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Gremi Media

Foto: materiały prasowe

W drugiej połowie minionego roku Gremi Media SA zakończyła pierwszy etap szeroko zakrojonej transformacji technologicznej poprzez uruchomienie portalu rp.pl powiązanego z dziennikiem „Rzeczpospolita" i opartego na nowym systemie zarządzania treścią. Pozwoliło to, wraz z wdrożonymi wcześniej nowymi systemami e-commerce i paywall, na rozszerzenie oferty produktowej o dostępy do informacyjnej witryny internetowej z płatnościami w systemie autoodnawialnym. Wzbogacono w ten sposób portfolio produktów dodając ofertę dla użytkownika indywidualnego obok oferowanych wcześniej biznesowych pakietów okresowych zapewniających dostęp do pełnych treści eksperckich na znacznie wyższym poziomie cenowym.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama