Autoodnawialne subskrypcje cyfrowe „Rzeczpospolitej” urosły w I kwartale o 50%

Wydawca „Rzeczpospolitej” podsumował rozwój liczby subskrypcji cyfrowych w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku. Zwiększone zainteresowanie wiarygodnymi treściami spowodowane wybuchem wojny Rosji z Ukrainą doprowadziło do skokowego wzrostu ich liczby.

Publikacja: 31.05.2022 14:29

Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Gremi Media

Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Gremi Media

Foto: materiały prasowe

W drugiej połowie minionego roku Gremi Media SA zakończyła pierwszy etap szeroko zakrojonej transformacji technologicznej poprzez uruchomienie portalu rp.pl powiązanego z dziennikiem „Rzeczpospolita" i opartego na nowym systemie zarządzania treścią. Pozwoliło to, wraz z wdrożonymi wcześniej nowymi systemami e-commerce i paywall, na rozszerzenie oferty produktowej o dostępy do informacyjnej witryny internetowej z płatnościami w systemie autoodnawialnym. Wzbogacono w ten sposób portfolio produktów dodając ofertę dla użytkownika indywidualnego obok oferowanych wcześniej biznesowych pakietów okresowych zapewniających dostęp do pełnych treści eksperckich na znacznie wyższym poziomie cenowym.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie