Reklama

Burton Jablin: Budujemy narzędzie na przyszłość

Tradycyjna telewizja pozostanie opłacalnym biznesem. Jednak nie zamykamy oczu na okazję do zarabiania na innych polach. Produkujemy setki filmów miesięcznie – mówi dyrektor zarządzający Scripps Networks Interactive, właściciela TVN Burton Jablin.

Aktualizacja: 12.05.2017 10:24 Publikacja: 11.05.2017 21:30

Burton Jablin

Burton Jablin

Foto: materiały prasowe

Rz: Na czym polega wyjątkowość waszego pomysłu na biznes?

Na rynku amerykańskim trudno wskazać drugi koncern telewizyjny o równie spójnej ofercie programowej jak Scripps Networks Interactive. Koncentrujemy się na tematyce kulinarnej (Food Network, Cooking Channel), podróżniczej (Travel Channel) i związanej z aranżowaniem i prowadzeniem domu (HGTV, DIY Network). Jesteśmy blisko ludzi i ich problemów, nie uciekamy w fikcję. W USA podobnie konsekwentne są jedynie sportowy ESPN, prawicowa telewizja informacyjna Fox News i dziecięcy Nickelodeon.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Reklama
Reklama