Reklama
Rozwiń

Burton Jablin: Budujemy narzędzie na przyszłość

Tradycyjna telewizja pozostanie opłacalnym biznesem. Jednak nie zamykamy oczu na okazję do zarabiania na innych polach. Produkujemy setki filmów miesięcznie – mówi dyrektor zarządzający Scripps Networks Interactive, właściciela TVN Burton Jablin.

Aktualizacja: 12.05.2017 10:24 Publikacja: 11.05.2017 21:30

Burton Jablin

Burton Jablin

Foto: materiały prasowe

Rz: Na czym polega wyjątkowość waszego pomysłu na biznes?

Na rynku amerykańskim trudno wskazać drugi koncern telewizyjny o równie spójnej ofercie programowej jak Scripps Networks Interactive. Koncentrujemy się na tematyce kulinarnej (Food Network, Cooking Channel), podróżniczej (Travel Channel) i związanej z aranżowaniem i prowadzeniem domu (HGTV, DIY Network). Jesteśmy blisko ludzi i ich problemów, nie uciekamy w fikcję. W USA podobnie konsekwentne są jedynie sportowy ESPN, prawicowa telewizja informacyjna Fox News i dziecięcy Nickelodeon.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?