Reklama

Rosną honoraria agencji public relations w Polsce

Łączne honoraria pobrane przez agencje PR w Polsce były w ubiegłym roku o prawie 4 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Aktualizacja: 26.06.2017 21:14 Publikacja: 26.06.2017 20:54

W badaniu przeprowadzonym przez firmę Strategia Audit na zlecenie Związku Firm Public Relations agencje PR zostały uporządkowane według tzw. fee income, czyli rzeczywistej wysokości honorarium pobranego w ciągu roku od klientów. Fee income to różnica między przychodem netto ze sprzedaży usług agencji PR i kosztami zewnętrznymi realizowanych przez nie projektów, które potrafią być wysokie w przypadku dużych kampanii promocyjnych czy wydarzeń w rodzaju konferencji.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama