Reklama
Rozwiń
Reklama

Rosną honoraria agencji public relations w Polsce

Łączne honoraria pobrane przez agencje PR w Polsce były w ubiegłym roku o prawie 4 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Aktualizacja: 26.06.2017 21:14 Publikacja: 26.06.2017 20:54

W badaniu przeprowadzonym przez firmę Strategia Audit na zlecenie Związku Firm Public Relations agencje PR zostały uporządkowane według tzw. fee income, czyli rzeczywistej wysokości honorarium pobranego w ciągu roku od klientów. Fee income to różnica między przychodem netto ze sprzedaży usług agencji PR i kosztami zewnętrznymi realizowanych przez nie projektów, które potrafią być wysokie w przypadku dużych kampanii promocyjnych czy wydarzeń w rodzaju konferencji.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Media
Nielegalny streaming kwitnie. A mundial przyniesie erupcję piractwa
Reklama
Reklama