Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.11.2017 07:24 Publikacja: 29.11.2017 20:00
Foto: 123RF
Projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi jest teraz na etapie konsultacji, w których biorą udział branża piwna i reklamowa. Przewiduje, że dozwolone dzisiaj między godz. 20 i 6 rano reklamy piwa w telewizji, radiu, kinach i teatrach będą mogły być emitowane tylko między godz. 23 i 6 rano.
– Chcemy zaproponować regulatorom, którymi w tym przypadku są Ministerstwo Zdrowia i PARPA, samoregulację w zakresie reklamy piwa: spróbować ograniczyć ją w taki sposób, by osiągnąć podstawowy cel, jakim jest ograniczenie picia alkoholu, zwłaszcza wśród młodzieży. Zakaz reklamy piwa w telewizji w godzinach 20–23 nie rozwiąże tego problemu – spowoduje, że przeniosą się one do internetu, gdzie jest jeszcze więcej młodszych odbiorców – mówi „Rz" Zbigniew Gajewski, nowy dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, który przyjmuje skargi na reklamy w Polsce i rozpatruje je na podstawie samoregulacyjnego kodeksu etyki reklamy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
To najsmutniejsza sprawa, jaką kiedykolwiek prowadziłem - mówi mecenas Paweł Rymarz, partner zarządzający w kanc...
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas