Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 30.11.2017 07:24 Publikacja: 29.11.2017 20:00
Foto: 123RF
Projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi jest teraz na etapie konsultacji, w których biorą udział branża piwna i reklamowa. Przewiduje, że dozwolone dzisiaj między godz. 20 i 6 rano reklamy piwa w telewizji, radiu, kinach i teatrach będą mogły być emitowane tylko między godz. 23 i 6 rano.
– Chcemy zaproponować regulatorom, którymi w tym przypadku są Ministerstwo Zdrowia i PARPA, samoregulację w zakresie reklamy piwa: spróbować ograniczyć ją w taki sposób, by osiągnąć podstawowy cel, jakim jest ograniczenie picia alkoholu, zwłaszcza wśród młodzieży. Zakaz reklamy piwa w telewizji w godzinach 20–23 nie rozwiąże tego problemu – spowoduje, że przeniosą się one do internetu, gdzie jest jeszcze więcej młodszych odbiorców – mówi „Rz" Zbigniew Gajewski, nowy dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, który przyjmuje skargi na reklamy w Polsce i rozpatruje je na podstawie samoregulacyjnego kodeksu etyki reklamy.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas