Reklama
Rozwiń

Oferia.pl chce namieszać w sieciowych aukcjach

Serwis kojarzący osoby poszukujące wykonawców usług i osoby je świadczące jest od dzisiaj dostępny w Internecie

Publikacja: 19.06.2008 05:33

www.oferia.pl

www.oferia.pl

Foto: oferia.pl

Oferia.pl

będzie działać podobnie jak aukcyjne

Allegro

czy

eBay

. Jednak zamiast handlu przedmiotami serwis umożliwi skojarzenie ze sobą usługodawców wszystkich branż i osób potrzebujących konkretnej usługi.

– Zamieszczamy ogłoszenie, w którym zgłaszamy zapotrzebowanie na wytapetowanie mieszkania za konkretną kwotę. W odpowiedzi na nie mogą się zgłaszać potencjalni wykonawcy. Zamieszczający ogłoszenie wybierze jednego według uznania. Nie musi to być oferta najtańsza. Nasz serwis oferuje bardziej przetargi niż tradycyjne aukcje – wyjaśnia Krzysztof Jagodziński.

7,5 mln użytkowników ma Allegro. Oferia.pl na starcie będzie ich mieć zaledwie ok. 5 tys.

Oferia zamierza zdobyć 200 tys. użytkowników w kilka miesięcy. Głównym atutem ma być pełna oferta od pierwszego dnia startu. Do Oferii trafią dane z serwisu Aukcjepracy.pl, który ma ok. 5 tys. użytkowników.

Mimo to pomysł internetowej giełdy usług nie wzbudza entuzjazmu inwestorów. – Szanse tego przedsięwzięcia oceniam na 10 proc. Jeśli nie uda im się zdobyć pewnej liczby użytkowników, szybko znikną – ocenia Adam Guz, szef firmy Go Advisers, inwestor branży technologicznej.

Agnieszka i Krzysztof Jagodzińscy, twórcy Oferia.pl, przekonują, że ich pomysł nie ma odpowiednika i nie jest klonem żadnego zagranicznego biznesu.

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji