Chodzi m.in. o „New York Post”, „The Sun”, „The Times” oraz kilka innych tytułów na świecie.

Murdoch już wprowadził opłaty za korzystanie z internetowego wydania należącego do News Corp. „The Wall Street Journal”. A w ciągu ostatnich tygodni aż 360 tys. osób ściągnęło na swoje iPhony aplikację do korzystania z treści publikowanych przez „WSJ”. Także oni wkrótce zaczną płacić za dostęp do informacji.

Zdaniem Murdocha darmowe udostępnianie treści w sieci to błąd. – Dla wydawców prasy jest oczywiste, że obecny model dostępu do treści w Internecie nie zdaje egzaminu – stwierdził. Dodał, że jego koncern będzie szukał takich sposobów udostępniania informacji w sieci, by maksymalnie zwiększyć dochody. Przy okazji bowiem News Corp. poinformował wczoraj o 47-proc. spadku zysku w ostatnim kwartale. Sięgnął on 755 mln dol. – Czas Internetu w obecnie znanej formie dobiega końca – podkreślił Murdoch.

Szef koncernu medialnego ocenił również wczoraj, że mimo kiepskiej sytuacji rynkowej wywołanej kryzysem najgorsze jest już za nami.