Reklama
Rozwiń
Reklama

Netflix łowi nowych użytkowników

Serwisowi oferującemu filmy i seriale przybyło w IV kwartale blisko 9 mln nowych subskrybentów. Rynek zakładał mniejszy przyrost – o 7,6 mln. Inwestorów nie zachwyciły jednak wyniki finansowe Netfliksa i w efekcie notowania w handlu posesyjnym spadły o blisko 4 proc.

Aktualizacja: 18.01.2019 12:46 Publikacja: 18.01.2019 12:11

Netflix łowi nowych użytkowników

Foto: Bloomberg

W IV kwartale ub.r. przychody firmy, zaliczanej do grupy FAANG, czyli najgorętszych spółek technologicznych, wzrosły o 27 proc. rok do roku i wyniosły 4,19 mld USD. Analitycy oczekiwali jednak wyniku 4,21 mld USD. Sprzedaż w ujęciu rocznym wrosła o 35 proc., do 16 mld USD.

Spadek notowań mógł być również spowodowany chęcią realizacji zysków przez inwestorów. Akcje Netflixa zdrożały bowiem od Wigilii o około 50 proc.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama