Netflix łowi nowych użytkowników

Serwisowi oferującemu filmy i seriale przybyło w IV kwartale blisko 9 mln nowych subskrybentów. Rynek zakładał mniejszy przyrost – o 7,6 mln. Inwestorów nie zachwyciły jednak wyniki finansowe Netfliksa i w efekcie notowania w handlu posesyjnym spadły o blisko 4 proc.

Aktualizacja: 18.01.2019 12:46 Publikacja: 18.01.2019 12:11

Netflix łowi nowych użytkowników

Foto: Bloomberg

W IV kwartale ub.r. przychody firmy, zaliczanej do grupy FAANG, czyli najgorętszych spółek technologicznych, wzrosły o 27 proc. rok do roku i wyniosły 4,19 mld USD. Analitycy oczekiwali jednak wyniku 4,21 mld USD. Sprzedaż w ujęciu rocznym wrosła o 35 proc., do 16 mld USD.

Spadek notowań mógł być również spowodowany chęcią realizacji zysków przez inwestorów. Akcje Netflixa zdrożały bowiem od Wigilii o około 50 proc.

Pozostało 80% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
TVP: Musimy negocjować z poszkodowanymi za rządów PiS
Media
Rosyjskie media zakazane w Unii. Sankcje na największe agencje i gazety
Media
„Eras Tour” Taylor Swift może dać brytyjskiej gospodarce prawie mld funtów
Media
Raport z festiwalu w Cannes. Kina straciły miliardy widzów
Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?