Aktualizacja: 20.03.2019 12:15 Publikacja: 20.03.2019 11:04
Foto: tv.rp.pl
IQS przeprowadziło badanie „Video Love Story".
- To badanie o wszystkich formach wideo, które oglądają Polacy w sieci i nie tylko. W tym roku zbadaliśmy 3 pokolenia. Pokolenie Z reprezentują najmłodsze osoby od 9 do 22 lat. Pokolenie Y to osoby od 23 do 37 lat, a pokolenie X reprezentują osoby w wieku 38-55 lat - mówił Durka.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas