Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Beata Durka: Dla pokolenia Z ważniejszy jest youtuber niż celebryta

Dla najmłodszych, pokolenia Z, najważniejszym bohaterem jest youtuber, a nie celebryta. To najbardziej cenny wynik badania „Video Love Story" - mówi Beata Durka, research manager w firmie badawczej IQS, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 20.03.2019 12:15 Publikacja: 20.03.2019 11:04

#RZECZoBIZNESIE: Beata Durka: Dla pokolenia Z ważniejszy jest youtuber niż celebryta

Foto: tv.rp.pl

IQS przeprowadziło badanie „Video Love Story".

- To badanie o wszystkich formach wideo, które oglądają Polacy w sieci i nie tylko. W tym roku zbadaliśmy 3 pokolenia. Pokolenie Z reprezentują najmłodsze osoby od 9 do 22 lat. Pokolenie Y to osoby od 23 do 37 lat, a pokolenie X reprezentują osoby w wieku 38-55 lat - mówił Durka.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama