Reklama
Rozwiń
Reklama

Play atakuje segment studencki kampanią z tabletami i laptopami

Wbrew przewidywaniom, P4, operator sieci Play nie przedstawił dziś nowej oferty pre-paid, ale zapowiedział start kampanii promującej mobilny Internet

Publikacja: 20.08.2012 12:36

21 sierpnia rusza nowa kampania telewizyjna, w której komórkowa sieć promuje usługę 5GB mobilnego dostępu do Internetu z laptopem lub tabletem od 79,9 zł miesięcznie.

Według Marcina Gruszki, rzecznika sieci Play, oferta telekomu jest obecnie najlepsza na rynku.

- W okresie wrzesień-październik widzimy duży wzrost zainteresowania ofertą Internetu, w tym mobilnego oraz sprzętu komputerowego – powiedział Adam Toruński, szef oferty Internetu mobilnego P4.

– Studenci i uczniowie to na tyle duża grupa docelowa, że warto o nią dodatkowo zabiegać – mówił pytany do ilu osób komórkowa sieć kieruje startującą jutro kampanię. Nie podał szczegółowych szacunków telekomu.

- Chcemy być liderem urządzeń mobilnego Internetu. Do tej pory oferowaliśmy ich kilka. Dziś proponujemy 24 – powiedział Toruński.

Reklama
Reklama

W ofercie będą tablety HTC, Apple, Motorol, Samsung i ZTE, a laptopy także Acera, Apple, czy Asusa.

Według Toruńskiego, z Play Online korzysta 1,1 mln klientów, nie licząc użytkowników innych operatorów, którzy oferują mobilny Internet na infrastrukturze P4. Zasięg usługi to ponad 80 proc. populacji Polaków.

P4

21 sierpnia rusza nowa kampania telewizyjna, w której komórkowa sieć promuje usługę 5GB mobilnego dostępu do Internetu z laptopem lub tabletem od 79,9 zł miesięcznie.

Według Marcina Gruszki, rzecznika sieci Play, oferta telekomu jest obecnie najlepsza na rynku.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama