Play atakuje segment studencki kampanią z tabletami i laptopami

Wbrew przewidywaniom, P4, operator sieci Play nie przedstawił dziś nowej oferty pre-paid, ale zapowiedział start kampanii promującej mobilny Internet

Publikacja: 20.08.2012 12:36

21 sierpnia rusza nowa kampania telewizyjna, w której komórkowa sieć promuje usługę 5GB mobilnego dostępu do Internetu z laptopem lub tabletem od 79,9 zł miesięcznie.

Według Marcina Gruszki, rzecznika sieci Play, oferta telekomu jest obecnie najlepsza na rynku.

- W okresie wrzesień-październik widzimy duży wzrost zainteresowania ofertą Internetu, w tym mobilnego oraz sprzętu komputerowego – powiedział Adam Toruński, szef oferty Internetu mobilnego P4.

– Studenci i uczniowie to na tyle duża grupa docelowa, że warto o nią dodatkowo zabiegać – mówił pytany do ilu osób komórkowa sieć kieruje startującą jutro kampanię. Nie podał szczegółowych szacunków telekomu.

- Chcemy być liderem urządzeń mobilnego Internetu. Do tej pory oferowaliśmy ich kilka. Dziś proponujemy 24 – powiedział Toruński.

W ofercie będą tablety HTC, Apple, Motorol, Samsung i ZTE, a laptopy także Acera, Apple, czy Asusa.

Według Toruńskiego, z Play Online korzysta 1,1 mln klientów, nie licząc użytkowników innych operatorów, którzy oferują mobilny Internet na infrastrukturze P4. Zasięg usługi to ponad 80 proc. populacji Polaków.

P4
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie