Największy polski portal horyzontalny, Onet.pl, miał w styczniu 12,21 mln użytkowników (przy 11,78 mln w grudniu), wystawiona przez TP SA na sprzedaż Wp.pl miała ich 10,54 mln (przy 10,05 mln miesiąc wcześniej), Gazeta.pl: 8,94 mln (8,02 mln w grudniu), a Interia.pl: 6,85 mln (przy 6,44 mln miesiąc wcześniej) – wynika z najnowszych danych Megapanelu PBI/Gemius. Grudzień tradycyjnie gorzej wypada w największych portalach, niewykluczone, że m.in. z uwagi na wypadające wtedy Święta, które poprzedzone są długimi przygotowaniami odciągającymi internautów z przed monitora.
W styczniu więcej osób odwiedzało także Facebooka – liczba jego użytkowników wynosiła już 13,75 mln, podczas gdy jeszcze miesiąc wcześniej było to 13,42 mln. Rodzimy portal NK.pl nie miał już jednak tak dobrego miesiąca. W styczniu odwiedzało go 8,06 mln internautów, co przy wyniku grudniowym (8,19 mln) oznacza spadek zainteresowania.
Największą domeną pod względem liczby użytkowników była w styczniu witryna Google.pl z 16,25 mln użytkowników (16,09 mln w grudniu), kolejne były Facebook.com oraz YouTube.com z 13,6 mln użytkowników (13,65 mln miesiąc wcześniej). Wśród grup witryn prowadziły Grupa Google (16,86 mln użytkowników), Facebook.com (13,75 mln) oraz YouTube.com.