Rekordowa widownia złotego skoku Stocha

Skok, który dał Kamilowi Stochowi drugi złoty medal olimpijski, śledziło w TVP1 i TVP Info prawie 13,62 mln osób.

Publikacja: 17.02.2014 13:27

To ponad 2 mln widzów więcej niż oglądało pierwszy nagrodzony złotem skok Stocha.

– Sobotnia transmisja z konkursu skoków, podczas której Kamil Stoch sięgnął po drugi złoty medal, była najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w tym roku. Relację w TVP1 i TVP Info obejrzało aż 11,22 mln widzów powyżej 4 roku życia (dane Nielsen Audience Measurement) przy udziałach wynoszących aż 61,5 proc. – podała TVP. W TVP 1 relacje oglądało 10,4 mln widzów,  dzięki czemu udziały tej stacji w ogólnopolskim rynku oglądalności wynosiły 59,3 proc.; w TVP Info – 778 tys. osób( udział w rynku:  2,2 proc.).

- To oznacza, że prawie dwóch na trzech Polaków, którzy mieli wtedy włączony telewizor, śledziło konkurs w Jedynce i TVP Info – podała TVP. Sam drugi skok Stocha śledziło aż 13,62 mln widzów  (w TVP1 – 12,64 mln, a w TVP Info:  978 tys.).

- Zmagania łyżwiarzy szybkich (złoty medal dla Zbigniewa Bródki) w wyścigu na 1500 m obejrzało w Dwójce 2,86 mln widzów (średnia z transmisji dwóch grup), co dało TVP2 udziały w widowni na poziomie 26,4 proc. W najwyższym momencie oglądalności przez telewizorami transmisję oglądały aż 4,88 mln widzów – podała TVP.

Jak przypomina, dotychczas najlepiej oglądaną transmisją był konkurs na skoczni normalnej transmitowany 9 lutego, kiedy Kamil Stoch wywalczył pierwszy złoty medal. - Relację w TVP1 śledziło 9,41 mln widzów przy udziałach wynoszących aż 52,7 proc. Jednak w chwili, kiedy Stoch skakał po raz drugi, oglądalność wzrosła do aż 11,42 mln – podaje TVP.

Historyczny rekord widowni podczas igrzysk w TVP padł w czasie zimowych igrzysk w Vancouver, kiedy skoki Adama Małysza oglądało 14,5 mln widzów.

To ponad 2 mln widzów więcej niż oglądało pierwszy nagrodzony złotem skok Stocha.

– Sobotnia transmisja z konkursu skoków, podczas której Kamil Stoch sięgnął po drugi złoty medal, była najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w tym roku. Relację w TVP1 i TVP Info obejrzało aż 11,22 mln widzów powyżej 4 roku życia (dane Nielsen Audience Measurement) przy udziałach wynoszących aż 61,5 proc. – podała TVP. W TVP 1 relacje oglądało 10,4 mln widzów,  dzięki czemu udziały tej stacji w ogólnopolskim rynku oglądalności wynosiły 59,3 proc.; w TVP Info – 778 tys. osób( udział w rynku:  2,2 proc.).

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie