Reklama
Rozwiń

Rekordowa widownia złotego skoku Stocha

Skok, który dał Kamilowi Stochowi drugi złoty medal olimpijski, śledziło w TVP1 i TVP Info prawie 13,62 mln osób.

Publikacja: 17.02.2014 13:27

To ponad 2 mln widzów więcej niż oglądało pierwszy nagrodzony złotem skok Stocha.

– Sobotnia transmisja z konkursu skoków, podczas której Kamil Stoch sięgnął po drugi złoty medal, była najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w tym roku. Relację w TVP1 i TVP Info obejrzało aż 11,22 mln widzów powyżej 4 roku życia (dane Nielsen Audience Measurement) przy udziałach wynoszących aż 61,5 proc. – podała TVP. W TVP 1 relacje oglądało 10,4 mln widzów,  dzięki czemu udziały tej stacji w ogólnopolskim rynku oglądalności wynosiły 59,3 proc.; w TVP Info – 778 tys. osób( udział w rynku:  2,2 proc.).

- To oznacza, że prawie dwóch na trzech Polaków, którzy mieli wtedy włączony telewizor, śledziło konkurs w Jedynce i TVP Info – podała TVP. Sam drugi skok Stocha śledziło aż 13,62 mln widzów  (w TVP1 – 12,64 mln, a w TVP Info:  978 tys.).

- Zmagania łyżwiarzy szybkich (złoty medal dla Zbigniewa Bródki) w wyścigu na 1500 m obejrzało w Dwójce 2,86 mln widzów (średnia z transmisji dwóch grup), co dało TVP2 udziały w widowni na poziomie 26,4 proc. W najwyższym momencie oglądalności przez telewizorami transmisję oglądały aż 4,88 mln widzów – podała TVP.

Jak przypomina, dotychczas najlepiej oglądaną transmisją był konkurs na skoczni normalnej transmitowany 9 lutego, kiedy Kamil Stoch wywalczył pierwszy złoty medal. - Relację w TVP1 śledziło 9,41 mln widzów przy udziałach wynoszących aż 52,7 proc. Jednak w chwili, kiedy Stoch skakał po raz drugi, oglądalność wzrosła do aż 11,42 mln – podaje TVP.

Reklama
Reklama

Historyczny rekord widowni podczas igrzysk w TVP padł w czasie zimowych igrzysk w Vancouver, kiedy skoki Adama Małysza oglądało 14,5 mln widzów.

To ponad 2 mln widzów więcej niż oglądało pierwszy nagrodzony złotem skok Stocha.

– Sobotnia transmisja z konkursu skoków, podczas której Kamil Stoch sięgnął po drugi złoty medal, była najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w tym roku. Relację w TVP1 i TVP Info obejrzało aż 11,22 mln widzów powyżej 4 roku życia (dane Nielsen Audience Measurement) przy udziałach wynoszących aż 61,5 proc. – podała TVP. W TVP 1 relacje oglądało 10,4 mln widzów,  dzięki czemu udziały tej stacji w ogólnopolskim rynku oglądalności wynosiły 59,3 proc.; w TVP Info – 778 tys. osób( udział w rynku:  2,2 proc.).

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama