Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.01.2015 13:22 Publikacja: 05.01.2015 13:22
Foto: Fotorzepa, Paweł Stauffer PaSt Paweł Stauffer
Najlepiej oglądanym wydarzeniem 2014 roku była relacja ze skoków narciarskich mężczyzn na zimowych igrzyskach w Soczi. Oglądało go w TVP1 według danych Nielsen Audience Measurement nieco ponad 10,4 mln widzów powyżej 4 roku życia.
Kolejną rekordową widownię zgromadził finałowy mecz brazylijskiego Mundialu pomiędzy reprezentacjami Niemiec i Argentyny: oglądało go prawie 10,1 mln osób. Ceremonię kwiatową 9 lutego, w czasie której dekorowano złotego medalistę Kamila Stocha, śledziło 9,5 mln polskich widzów, a poprzedzające ją studio olimpijskie w TVP1: prawie 8,9 mln osób. Wszystkie te rekordowe widownie zgromadziła publiczna Jedynka.
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas