Aktualizacja: 05.01.2015 13:22 Publikacja: 05.01.2015 13:22
Foto: Fotorzepa, Paweł Stauffer PaSt Paweł Stauffer
Najlepiej oglądanym wydarzeniem 2014 roku była relacja ze skoków narciarskich mężczyzn na zimowych igrzyskach w Soczi. Oglądało go w TVP1 według danych Nielsen Audience Measurement nieco ponad 10,4 mln widzów powyżej 4 roku życia.
Kolejną rekordową widownię zgromadził finałowy mecz brazylijskiego Mundialu pomiędzy reprezentacjami Niemiec i Argentyny: oglądało go prawie 10,1 mln osób. Ceremonię kwiatową 9 lutego, w czasie której dekorowano złotego medalistę Kamila Stocha, śledziło 9,5 mln polskich widzów, a poprzedzające ją studio olimpijskie w TVP1: prawie 8,9 mln osób. Wszystkie te rekordowe widownie zgromadziła publiczna Jedynka.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas