Giganci rynku badań łączą siły

Możliwe, że jeszcze w tym roku Gemius, Nielsen i Millward Brown wprowadzą na rynek wspólne badania dla telewizji, internetu, prasy i radia.

Publikacja: 06.05.2015 22:00

Wobec braku jednej wspólnej metody badania zasięgu mediów domy mediowe rozwijają dziś własne narzędz

Wobec braku jednej wspólnej metody badania zasięgu mediów domy mediowe rozwijają dziś własne narzędzia do jego badania.

Foto: Bloomberg

Trzy firmy badawcze: Gemius, Nielsen badający m.in. aktualnie udziały w rynku telewizji oraz Millward Brown, przygotowują się do wprowadzenia na rynek projektu połączenia badań mediów – telewizji, internetu, prasy i radia. – Dane obejmujące łącznie informacje z badania TV, internetu, prasy i radia pochodzą z aktualnie realizowanych, standardowych pomiarów. W tej chwili trwają prace analityczne nad ich połączeniem w jednolity zbiór danych. Termin udostępnienia danych rynkowi nie jest jeszcze znany, to kwestia, którą będziemy uzgadniać wspólnie z naszymi partnerami, czyli organizacjami branżowymi, tj. PBI i PBC, oraz z nadawcami telewizyjnymi – mówi Kuba Antoszewski, PR manager Millward Brown.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju