Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 06.05.2015 22:00 Publikacja: 06.05.2015 22:00
Wobec braku jednej wspólnej metody badania zasięgu mediów domy mediowe rozwijają dziś własne narzędzia do jego badania.
Foto: Bloomberg
Trzy firmy badawcze: Gemius, Nielsen badający m.in. aktualnie udziały w rynku telewizji oraz Millward Brown, przygotowują się do wprowadzenia na rynek projektu połączenia badań mediów – telewizji, internetu, prasy i radia. – Dane obejmujące łącznie informacje z badania TV, internetu, prasy i radia pochodzą z aktualnie realizowanych, standardowych pomiarów. W tej chwili trwają prace analityczne nad ich połączeniem w jednolity zbiór danych. Termin udostępnienia danych rynkowi nie jest jeszcze znany, to kwestia, którą będziemy uzgadniać wspólnie z naszymi partnerami, czyli organizacjami branżowymi, tj. PBI i PBC, oraz z nadawcami telewizyjnymi – mówi Kuba Antoszewski, PR manager Millward Brown.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Rada ministrów przyjęła dziś projekt nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa. To drugie podej...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Warner Bros. Discovery, właściciel TVN, ponownie jest na sprzedaż. Gigant medialny poinformował, że otrzymał lic...
Wydawca dziennika „Rzeczpospolita” uruchomił nową platformę sprzedażową – sklep.rp.pl. Od teraz czytelnicy mogą...
Serwis rp.pl wprowadza nową funkcjonalność, która pozwala czytelnikom odsłuchiwać artykuły „Rzeczpospolitej” w w...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Samorząd Mazowsza po raz drugi organizuje Kongres Mazowieckich Mediów Lokalnych. Zwieńczony zostanie przyznaniem...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas