Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 23.08.2019 15:57 Publikacja: 23.08.2019 15:01
Foto: Bloomberg
Jak wynika z najnowszego raportu z badania dotyczącego wydatków na reklamę online AdEx, realizowanego przez IAB Polska we współpracy z PwC, w pierwszym kwartale 2019 roku na reklamę online wydano 1,1 mld zł, po wzrośnie o 9 proc. w ujęciu rocznym. Z dodatkowych analiz agencji mediowej Starcom wynika, że wydatki reklamodawców na internet stały się większe od nakładów na telewizję.
To historyczna zmiana, choć spodziewana była już od kilku lat. IAB podaje, że obserwując bieżące trendy, należy się spodziewać, że dominacja internetu będzie się powiększać. Notuje on bowiem wciąż dość wysoką dynamikę wzrostu (8,8 proc. rdr), podczas gdy wydatki na telewizję wyhamowały. W wyniku zaobserwowanych zmian udział wydatków na internet w całkowitym torcie reklamowym przekroczył 43 proc., w porównaniu do telewizji, która miała nadal 40 proc. rynku.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas