Nie każdego skusił Frank Underwood

Jedna czwarta amerykańskich klientów Netfliksa w ogóle nie ogląda jego mocnych autorskich produkcji.

Aktualizacja: 08.09.2015 16:59 Publikacja: 08.09.2015 15:58

Nie każdego skusił Frank Underwood

Foto: Bloomberg

Amerykański Netflix, który w przyszłym roku wyłoży na własne produkcje już 5 miliardów dolarów, na pewno zaskoczyła informacja o tym, że aż 24 proc. jego użytkowników nigdy nie oglądało nie tylko kultowego serialu „House of cards", ale w ogóle żadnej autorskiej produkcji tej firmy. Z roku na rok takich osób jest wprawdzie coraz mniej (w lutym 2014 roku stanowiły jeszcze 36 proc. wszystkich użytkowników), ale biorąc pod uwagę impet, z jakim Netflix inwestuje w swoje programy, jedna czwarta niezainteresowanych nimi klientów wydaje się wysokim odsetkiem.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem