Aktualizacja: 08.09.2015 16:59 Publikacja: 08.09.2015 15:58
Foto: Bloomberg
Amerykański Netflix, który w przyszłym roku wyłoży na własne produkcje już 5 miliardów dolarów, na pewno zaskoczyła informacja o tym, że aż 24 proc. jego użytkowników nigdy nie oglądało nie tylko kultowego serialu „House of cards", ale w ogóle żadnej autorskiej produkcji tej firmy. Z roku na rok takich osób jest wprawdzie coraz mniej (w lutym 2014 roku stanowiły jeszcze 36 proc. wszystkich użytkowników), ale biorąc pod uwagę impet, z jakim Netflix inwestuje w swoje programy, jedna czwarta niezainteresowanych nimi klientów wydaje się wysokim odsetkiem.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas