Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie każdego skusił Frank Underwood

Jedna czwarta amerykańskich klientów Netfliksa w ogóle nie ogląda jego mocnych autorskich produkcji.

Aktualizacja: 08.09.2015 16:59 Publikacja: 08.09.2015 15:58

Nie każdego skusił Frank Underwood

Foto: Bloomberg

Amerykański Netflix, który w przyszłym roku wyłoży na własne produkcje już 5 miliardów dolarów, na pewno zaskoczyła informacja o tym, że aż 24 proc. jego użytkowników nigdy nie oglądało nie tylko kultowego serialu „House of cards", ale w ogóle żadnej autorskiej produkcji tej firmy. Z roku na rok takich osób jest wprawdzie coraz mniej (w lutym 2014 roku stanowiły jeszcze 36 proc. wszystkich użytkowników), ale biorąc pod uwagę impet, z jakim Netflix inwestuje w swoje programy, jedna czwarta niezainteresowanych nimi klientów wydaje się wysokim odsetkiem.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama