Reklama
Rozwiń
Reklama

Informacyjna ofensywa jabłuszka

W przyszłym tygodniu ruszy Apple News. Czy może zmienić oblicze cyfrowej informacji?

Aktualizacja: 10.09.2015 22:32 Publikacja: 10.09.2015 22:00

Czas spędzany nad aplikacjami w USA

Foto: Rzeczpospolita

Amerykański koncern reklamuje aplikację Apple News, która pojawi się w najbliższą środę, jako program umożliwiający „piękne" podawanie informacji obudowanych zdjęciami, materiałami audio i wideo, mapami oraz efektami graficznymi, takimi jak np. 3D.

Być może dlatego na współpracę z Apple zdecydowało się np. sportowe ESPN, Conde Nast (wydawca „Vanity Fair", „Vogue'a" czy „The New Yorker") czy Hearst (w USA ma m.in. „Esquire" czy „Marie Claire"), czyli głównie wydawcy luksusowych magazynów i producenci treści sportowych, którym może zależeć na atrakcyjności wizualnej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama