Aktualizacja: 10.09.2015 22:32 Publikacja: 10.09.2015 22:00
1 zdjęcie
ZobaczCzas spędzany nad aplikacjami w USA
Foto: Rzeczpospolita
Amerykański koncern reklamuje aplikację Apple News, która pojawi się w najbliższą środę, jako program umożliwiający „piękne" podawanie informacji obudowanych zdjęciami, materiałami audio i wideo, mapami oraz efektami graficznymi, takimi jak np. 3D.
Być może dlatego na współpracę z Apple zdecydowało się np. sportowe ESPN, Conde Nast (wydawca „Vanity Fair", „Vogue'a" czy „The New Yorker") czy Hearst (w USA ma m.in. „Esquire" czy „Marie Claire"), czyli głównie wydawcy luksusowych magazynów i producenci treści sportowych, którym może zależeć na atrakcyjności wizualnej.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas