Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.09.2015 22:32 Publikacja: 10.09.2015 22:00
1 zdjęcie
ZobaczCzas spędzany nad aplikacjami w USA
Foto: Rzeczpospolita
Amerykański koncern reklamuje aplikację Apple News, która pojawi się w najbliższą środę, jako program umożliwiający „piękne" podawanie informacji obudowanych zdjęciami, materiałami audio i wideo, mapami oraz efektami graficznymi, takimi jak np. 3D.
Być może dlatego na współpracę z Apple zdecydowało się np. sportowe ESPN, Conde Nast (wydawca „Vanity Fair", „Vogue'a" czy „The New Yorker") czy Hearst (w USA ma m.in. „Esquire" czy „Marie Claire"), czyli głównie wydawcy luksusowych magazynów i producenci treści sportowych, którym może zależeć na atrakcyjności wizualnej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas