Informacyjna ofensywa jabłuszka

W przyszłym tygodniu ruszy Apple News. Czy może zmienić oblicze cyfrowej informacji?

Aktualizacja: 10.09.2015 22:32 Publikacja: 10.09.2015 22:00

Czas spędzany nad aplikacjami w USA

Foto: Rzeczpospolita

Amerykański koncern reklamuje aplikację Apple News, która pojawi się w najbliższą środę, jako program umożliwiający „piękne" podawanie informacji obudowanych zdjęciami, materiałami audio i wideo, mapami oraz efektami graficznymi, takimi jak np. 3D.

Być może dlatego na współpracę z Apple zdecydowało się np. sportowe ESPN, Conde Nast (wydawca „Vanity Fair", „Vogue'a" czy „The New Yorker") czy Hearst (w USA ma m.in. „Esquire" czy „Marie Claire"), czyli głównie wydawcy luksusowych magazynów i producenci treści sportowych, którym może zależeć na atrakcyjności wizualnej.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem