Reklama
Rozwiń
Reklama

Al-Dżazira znika z USA

Katarska stacja telewizyjna nie poradziła sobie na wysoce konkurencyjnym rynku amerykańskim.

Aktualizacja: 13.01.2016 23:11 Publikacja: 13.01.2016 20:42

Logo telewizji Al-Dżazira

Logo telewizji Al-Dżazira

Foto: Joi via Foter.com / CC BY

W liście do pracowników prezes Al Jazeera America poinformował o zamknięciu stacji z końcem kwietnia: "Nasz model biznesowy okazał się nie do utrzymania".

Al-Dżazira weszła na rynek amerykański zaledwie trzy lata temu kupując za 500 mln dol. stację Current TV od byłego wiceprezydenta Ala Gore'a. Miała ambicje opowiadać o wydarzeniach w USA w sposób inny od mediów amerykańskich. Nie udało się - średnio oglądają ją zaledwie 30 tys. osób.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama