Al-Dżazira znika z USA

Katarska stacja telewizyjna nie poradziła sobie na wysoce konkurencyjnym rynku amerykańskim.

Aktualizacja: 13.01.2016 23:11 Publikacja: 13.01.2016 20:42

Logo telewizji Al-Dżazira

Logo telewizji Al-Dżazira

Foto: Joi via Foter.com / CC BY

W liście do pracowników prezes Al Jazeera America poinformował o zamknięciu stacji z końcem kwietnia: "Nasz model biznesowy okazał się nie do utrzymania".

Al-Dżazira weszła na rynek amerykański zaledwie trzy lata temu kupując za 500 mln dol. stację Current TV od byłego wiceprezydenta Ala Gore'a. Miała ambicje opowiadać o wydarzeniach w USA w sposób inny od mediów amerykańskich. Nie udało się - średnio oglądają ją zaledwie 30 tys. osób.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie