Aktualizacja: 13.01.2016 23:11 Publikacja: 13.01.2016 20:42
Logo telewizji Al-Dżazira
Foto: Joi via Foter.com / CC BY
W liście do pracowników prezes Al Jazeera America poinformował o zamknięciu stacji z końcem kwietnia: "Nasz model biznesowy okazał się nie do utrzymania".
Al-Dżazira weszła na rynek amerykański zaledwie trzy lata temu kupując za 500 mln dol. stację Current TV od byłego wiceprezydenta Ala Gore'a. Miała ambicje opowiadać o wydarzeniach w USA w sposób inny od mediów amerykańskich. Nie udało się - średnio oglądają ją zaledwie 30 tys. osób.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas