Reklama
Rozwiń
Reklama

Hybrydowa telewizja coraz częstsza w polskich domach

Liczba osób, które korzystają z hybrydowych wersji TVP, Eski TV i Stopklatki TV, sięga kilku milionów. Największe rynki to Niemcy i Francja.

Aktualizacja: 14.01.2016 21:54 Publikacja: 14.01.2016 21:00

Zasięg telewizji hybrydowej w Europie

Foto: Rzeczpospolita

Telewizja hybrydowa, czyli dodatkowe funkcje i treści udostępniane widzom w odbiorniku za pośrednictwem internetu, to w Polsce wciąż zjawisko nowe. Własne platformy hybrydowe mają na razie tylko TVP, kanały Grupy ZPR Media (Eska TV, Polo TV, Fokus TV i Vox Music TV) oraz Stopklatka TV. Wszyscy ci nadawcy oparli swoje hybrydowe usługi na systemie naziemnej telewizji cyfrowej.

– Z najnowszych danych wynika, że mamy dziś w Polsce 1,8 mln aktywnych urządzeń odbierających usługę hybrydową, ale wynik ten usługi te zawdzięczają głównie naziemnej telewizji. Gdyby uruchomione zostały analogiczne platformy dystrybuowane drogą satelitarną, miałaby ona znacznie większy zasięg – zauważa Paweł Tutka, ekspert ds. telewizji hybrydowej i smart TV, na czwartkowej konferencji HbbTV Summit Poland.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
PTWP obejmuje większościowy pakiet akcji Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
101. ceremonia wręczenia Oscarów odbędzie się na YouTubie
Media
Nieoficjalnie: Warner Bros. Discovery odrzuci ofertę przejęcia przez Paramount
Media
Europa dławi się regulacjami i przegrywa wyścig o AI
Media
Miliarder z Hongkongu może trafić za kratki na resztę życia. Sąd: mózg spisków
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama