Reklama

Powiększy się polski rynek czasopism opinii

W to, że jest miejsce na nowy miesięcznik dla wyrobionego czytelnika, wierzy fundacja założona przez ludzi biznesu. Nie liczy na zyski.

Aktualizacja: 20.11.2017 05:06 Publikacja: 19.11.2017 20:00

Powiększy się polski rynek czasopism opinii

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

Nietypowa formuła wydawnicza to pochodna tego, jaki ma być nowy tytuł „Pismo. Magazyn opinii". – Otwieramy je z poczuciem misji. Ma to być miesięcznik, w którym będzie można znaleźć różnorodne dłuższe teksty: reportaże, eseje, ale także fotoreportaże, opowiadania i poezję. Będzie magazynem niepartyjnym i niepolitycznym. Gdybym miał wymienić jego spektrum tematyczne, to byłyby to najpierw tematy społeczne, następnie kulturalne, gospodarcze, naukowe i dopiero potem polityczne – wymienia Piotr Nesterowicz, redaktor naczelny tytułu i prezes Fundacji Pismo.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama