Reklama

"W pierścieniu ognia" - Posłuchaj!

Uwaga KONKURS! Dla naszych czytelników mamy kody, dzięki którym będą mogli słuchać audiobooka Suzanne Collins „W pierścieniu ognia” ze strony audioteka.pl

Aktualizacja: 30.12.2009 12:45 Publikacja: 29.12.2009 09:24

"W pierścieniu ognia" - Posłuchaj!

Foto: materiały prasowe

Trzy pierwsze osoby, które odpowiedzą poprawnie na pytanie:

Jaka polska aktorka czyta audiobooki Suzanne Collins, Igrzyska Śmierci oraz W pierścieniu ognia?

i wyślą zgłoszenie na adres [mail=kultura@rp.pl]kultura@rp.pl[/mail] dostaną dwa kody. Jeden z nich mogą dać w prezencie bliskiej osobie. Kody wraz z instrukcją wyślemy mejlem.

Strat konkursu środa 30 grudnia, godz. 12.00. W temacie proszę wpisać tytuł audiobooka.

[b]Znamy już zwycięzców, poinformujemy ich drogą elektroniczną. Dziękujemy za udział w konkursie :)[/b]

Reklama
Reklama

W „W pierścieniu ognia” jest drugą częścią trylogii o państwie Panem. W zniewolonym kraju zaczyna budzić się myśl o wolności. Tymczasem pomiędzy młodą bohaterką powieści Katniss i Peety zaczyna rodzić się bliska więź, jednak Katniss nie potrafi zapomnieć o Gale'u, przyjacielu czekającym na jej powrót.

Suzanne Collins jest amerykańską pisarką, która zasłynęła cyklem powieściowym o podziemnym świecie pt. The Underland Chronicles. Pierwsza część jej trylogii "Igrzyska śmierci" od 55 tygodni utrzymuje się na liście bestsellerów tygodnia „The New York Times”. Drugi tom "W pierścieniu" znalazł się na pierwszym miejscu tej listy.

[link=http://audioteka.pl/]audioteka.pl[/link]

[b] [link=http://www.facebook.com/pages/Serwis-Kulturalny-rppl/140157390741] Zostań fanem serwisu na Facebooku [/link][/b]

Literatura
Jedyna taka trylogia o Polsce XX w.
Literatura
Kalka z języka niemieckiego w komiksie o Kaczorze Donaldzie zirytowała polskich fanów
Literatura
Neapol widziany od kulis: nie tylko Ferrante, Saviano i Maradona
Literatura
Wybitna poetka Urszula Kozioł nie żyje. Napisała: „przemija życie jak noc: w okamgnieniu.”
Literatura
Dług za buty do koszykówki. O latach 90. i transformacji bez nostalgii
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama