Reklama

Cannes 2018: Na cmentarzysku idei i wartości

Mocne filmy z Rosji elektryzują festiwalową publiczność. Nie są to bynajmniej opowieści science fiction.

Aktualizacja: 10.05.2018 18:24 Publikacja: 10.05.2018 18:05

Siergiej Łoźnica w Cannes po pokazie filmu „Donbass".

Siergiej Łoźnica w Cannes po pokazie filmu „Donbass".

Foto: AFP

Korespondencja z Cannes

Kiriłł Serebrennikow jest w Cannes nieobecny. Dyrektor artystyczny moskiewskiego teatralnego Centrum Gogola i znakomity reżyser filmowy, twórca m.in. „Ucznia" o niebezpieczeństwach ideologizacji życia społecznego, został zatrzymany prawie rok rok temu, podczas realizacji zdjęć do „Lata".

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Kultura
Córka lidera Queen: filmowy szlagier „Bohemian Rhapsody" pełen fałszów o Mercurym
Kultura
Ekskluzywna sztuka w Hotelu Warszawa i szalone aranżacje
Kultura
„Cesarzowa Piotra”: Kristina Sabaliauskaitė o przemocy i ciele kobiety w Rosji
plakat
Andrzej Pągowski: Trzeba być wielkim miłośnikiem filmu, żeby strzelić sobie tatuaż z plakatem do „Misia”
Patronat Rzeczpospolitej
Warszawa Singera – święto kultury żydowskiej już za chwilę
Reklama
Reklama