Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.04.2021 18:16 Publikacja: 07.04.2021 21:00
Justin Bieber
Foto: fot. pixabay
Sens transakcji tłumaczy zestawienie fonograficznych hitów 2020 r. Poza zasięgiem wszystkich był południowokoreański boysband BTS, który sprzedał 6,5 mln egz. „Map of the Soul: 7" i ponad 3 mln egz. „Be". Z gwiazdą k-popu, czyli muzyki wylansowanej przez rząd południowokoreański i tamtejszy biznes, mogła się ścigać tylko amerykańska gwiazda Taylor Swift. Jej płyty „Folklore" i „Evermore" rozeszły się w 2020 r. w 4 mln egz.
W kulisach finansowej operacji kluczową rolę odegrał 40-letni menedżer Scooter Braun. Zaczynał od organizacji imprez po koncertach Eminema. Kierował wartą 12 mln dolarów kampanią reklamową Pontiaca z udziałem Ludacrisa. Teraz odpowiada za karierę takich megagwiazd, jak Ariana Grande czy Justin Bieber.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
9 lipca 2025 roku o godz. 12.00 na Zamku Królewskim w Warszawie odbędzie się uroczysta gala 50. Nagrody im. Oska...
W jednej z najstarszych bibliotek rodowych, obecnie oddziale Muzeum Narodowego w Krakowie, rozpoczął się remont....
Przeglądy filmów, transmisje spektakli teatralnych i operowych, pokazy plenerowe – na wakacje stołeczne kina prz...
4 czerwca w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie odbyła się Gala Finałowa 18. edycji konkurs...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas