Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 07.04.2021 18:16 Publikacja: 07.04.2021 21:00
Justin Bieber
Foto: fot. pixabay
Sens transakcji tłumaczy zestawienie fonograficznych hitów 2020 r. Poza zasięgiem wszystkich był południowokoreański boysband BTS, który sprzedał 6,5 mln egz. „Map of the Soul: 7" i ponad 3 mln egz. „Be". Z gwiazdą k-popu, czyli muzyki wylansowanej przez rząd południowokoreański i tamtejszy biznes, mogła się ścigać tylko amerykańska gwiazda Taylor Swift. Jej płyty „Folklore" i „Evermore" rozeszły się w 2020 r. w 4 mln egz.
W kulisach finansowej operacji kluczową rolę odegrał 40-letni menedżer Scooter Braun. Zaczynał od organizacji imprez po koncertach Eminema. Kierował wartą 12 mln dolarów kampanią reklamową Pontiaca z udziałem Ludacrisa. Teraz odpowiada za karierę takich megagwiazd, jak Ariana Grande czy Justin Bieber.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Książka „Kocham, Freddie. Sekretne życie i miłość Freddiego Mercury’ego" oparta na intymnych dziennikach muzyka...
Warszawa Hotel Art Fair, odbywające się w stolicy 6-7 września, to czwarta edycja niekonwencjonalnych targów szt...
W nowym odcinku podcastu Rzecz o książkach Kristina Sabaliauskaitė opowiada o swojej powieści „Cesarzowa Piotra”...
Sens powrotów do filmów mistrzów widzę w zbliżeniu się do nich dzisiaj i pokazaniu ludziom, jak ich kino jest od...
Warszawa po raz kolejny stanie się sceną dla jednego z najważniejszych wydarzeń końcówki lata. XXII Festiwal Kul...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas