Reklama
Rozwiń

Konferencja Muzyka a Biznes

W piątek 4 kwietnia o godz. 15.00 w warszawskim klubie muzycznym Pardon, To Tu rozpocznie się ósma edycja Konferencji Muzyka a Biznes. Wstęp bezpłatny i nie wymaga rejestracji.

Aktualizacja: 05.04.2014 17:02 Publikacja: 04.04.2014 08:41

Konferencja Muzyka a Biznes

Foto: materiały prasowe

Muzyka a Biznes to więcej niż konferencja. To wydarzenie skupiające przedstawicieli show biznesu, muzyków, dziennikarzy muzycznych oraz słuchaczy. Interesuje Cię, co tak naprawdę festiwale dają miastom? Szukasz dla siebie dobrej muzyki, ale gubisz się w tym co oferuje Internet? A może zastanawiasz się, jak polskim raperom udało się odnieść taki sukces biznesowy?

Program Konferencji:

PIĄTEK 4 KWIETNIA

15.00-16.00 Domowe studia muzyczne Jak je zorganizować i czy mogą efektywnie zastąpić studio profesjonalne

Domowa atmosfera, ciepła herbatka lub kawka, domowy strój – brzmi jak miejsce pracy? Dla niektórych muzyków, a w szczególności początkujących, to właśnie tak wygląda ich pierwsze studio nagraniowe. Czy domowe studia nagraniowe to tańsze rozwiązanie, czy może pewien trend w dzisiejszym świecie muzycznym? Na tym panelu postaramy się odpowiedzieć na pytanie jak takie studio zorganizować i czy jest to dobra alternatywa dla profesjonalnych studio.

Zbigniew „Zbylu" Sarnowski Krzysztof Maszota Jacek Mazurkiewicz

16:15-17:45 Niezależny muzyk i zdolny przedsiębiorca w jednym? Jak zarabiać jako niezależny artyst

a

Gram co mi w duszy gra, ale nie samą muzyką żyje człowiek. Zwykło się myśleć o wolnych artystach, że są skazani na niebyt. Ile jest w tym prawdy? Podczas panelu zastanowimy się w jakim stopniu możliwe jest generowanie zysków przez niezależnych twórców oraz udzielimy pewnych wskazówek wszystkim ambitnym i niezależnym muzykom, jak zarobić grając niszową muzykę.

Olga Tuszewska-Chrzanowska Łukasz Napora Prowadzenie: Michał Wieczorek

17:45-19:00 Bądź kowalem własnego gustu. Odkrywanie muzyki w 2014r.

Ostatnie lata stawiają nie tylko przemysł muzyczny, ale i słuchacza na głowie. Jak odnaleźć się w erze, gdzie powstaje najwięcej muzyki w historii, a jednocześnie pomimo że dostęp do niej jest tak prosty, większość z nas nie próbuje z niego korzystać? Jak wykreować swój własny gust muzyczny wbrew fabrykom hitów? Gdzie i w jaki sposób odkrywać muzykę?

Mariusz Herma Robert Sankowski

Prowadzący: Adrian Szorc

SOBOTA 5 KWIETNIA

12:45-14:15 Aplikacje muzyczne – warsztaty

Produkcja muzyczna to ciężki orzech do zgryzienia – w dobie setek software'ów, oprogramowań i platform, ciężko zdecydować się na ten właściwy, który będzie dopasowany do naszych potrzeb i jednocześnie łatwy w obsłudze. Jak tworzyć muzykę za pomocą programów? Jakie programy polecają producenci? O tym dowiecie się podczas tych warsztatów.

poprowadzą je:

DJ Kebs DJ Falcon-1

14:30-16:00 Sukces hip-hopu w Polsce, raperzy jako biznesmeni

Hip-hop to jeden z najbardziej popularnych gatunków w Polsce. W związku z tym czy ci, którzy się nim zajmują zarabiają na tym? Czy każdy raper oprócz swoich piosenek musi mieć także linię odzieżową? Wizerunek polskiego rapera różni się ogromnie od amerykańskiego. Główną przyczyną są pieniądze. Dlaczego tak jest?

Michał Proceente Kosiorowski Michał „Puoć" Płociński Mateusz Natali

16:15-17:45 Czy w dobie internetu media muzyczne mają wciąż rację bytu?

W ostatnich latach powstało wiele internetowych stacji radiowych, kuszących wygodą i spersonalizowanymi playlistami. Jak reagują na to zjawisko tradycyjne stacje radiowe, jak próbują zachęcić nowych słuchaczy i zatrzymać obecnych i jaka czeka nas przyszłość mediów muzycznych w ogóle?

Piotr Wawrowski Mateusz Smółka Piotr Turek

17:45-19:00 Role festiwali w polityce miejskiej

Marka Openera znana jest chyba każdemu Polakowi. Ale czym byłby Opener bez współpracy z Trójmiastem? Na naszym panelu zastanowimy się jak wyglądają warunki współpracy organizatorów i przedstawicieli miast, jak takie wydarzenia kulturalne wpływają na cementowanie dobrej marki miejskiej i jak są wykorzystywane oraz czy są jakieś wady takiej współpracy dla miast-organizatorów.

Michał Zioło Stanisław Trzciński Piotr Lewandowski

Więcej informacji na stronie www.mab.art.pl i na Facebooku.

Muzyka a Biznes to więcej niż konferencja. To wydarzenie skupiające przedstawicieli show biznesu, muzyków, dziennikarzy muzycznych oraz słuchaczy. Interesuje Cię, co tak naprawdę festiwale dają miastom? Szukasz dla siebie dobrej muzyki, ale gubisz się w tym co oferuje Internet? A może zastanawiasz się, jak polskim raperom udało się odnieść taki sukces biznesowy?

Program Konferencji:

Pozostało jeszcze 91% artykułu
Kultura
Pod chmurką i na sali. Co będzie można zobaczyć w wakacje w kinach?
Kultura
Wystawa finalistów Young Design 2025 już otwarta
Kultura
Krakowska wystawa daje niepowtarzalną szansę poznania sztuki rumuńskiej
Kultura
Nie żyje Ewa Dałkowska. Aktorka miała 78 lat
Kultura
„Rytuał”, czyli tajemnica Karkonoszy. Rozmowa z Wojciechem Chmielarzem