Reklama

Małżeńska para operowa dzieli się sukcesami

„Aida" to artystyczny hit obecnego festiwalu, ale także świetne przedsięwzięcie marketingowe i rodzinne.

Aktualizacja: 27.08.2017 23:31 Publikacja: 27.08.2017 17:40

Korespondencja z Salzburga

W bardziej ambitnym niż zwykle programie festiwalu „Aida" Verdiego to podarunek dla tych, którzy w Salzburgu szukają łatwiejszych doznań. Jeśli dodać, że magnesem były też dwa debiuty wielkich gwiazd: Anny Netrebko w roli tytułowej oraz jako reżyserki, sławnej w świecie sztuk wizualnych, Shirin Neshat, to czy można się dziwić, że bilety na czarnym rynku kupowano nawet po 3 tys. euro.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Kultura
Bill Viola w Toruniu: wystawa, która porusza duszę
Kultura
Lech Majewski: Mamy fantastyczny czas dla plakatu. Nie boimy się AI
Kultura
Hockney, Cézanne, Niki de Saint Phalle i Cartier. Wakacyjne wystawy w Europie
Kultura
Polka wygrała Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie. Plakat ma być skuteczny
Kultura
Kendrick Lamar i 50 Cent na PGE Narodowym. Czy przeniosą rapową wojnę do Polski?
Reklama
Reklama