W tej edycji konkursu było aż 149 zgłoszeń. W dziale 3D dominowała warszawska Akademia Sztuk Pięknych (17 prac), z innych szkół nadsyłano od 2 do 9 prac. Dwa dyplomy pochodziły od obywateli polskich studiujących za granicą (Anglia, Irlandia).
[wyimek] [link=http://www.rp.pl/galeria/9131,1,446208.html][b]Galeria prac[/b][/link] [/wyimek]
Jedną piątą wszystkich prac, więcej niż w latach ubiegłych, stanowiły dyplomy licencjackie, w dziale 2D było ich tylko 10 proc. I tu najwięcej prac zgłosiła ASP w Warszawie (20), choć dysproporcje były nieco mniejsze (ASP Kraków - 14, Poznań - 11 Katowice - 9).
Ciekawostką jest, że prawie 60 proc. prac wzorniczych było autorstwa kobiet, natomiast w dziale grafiki projekty pań stanowiły aż 70 proc. nadesłanych prac.
Szczególnie ciekawe były koncepcje wizualnego zagospodarowania przestrzeni publicznej oraz projekty książek. Optymizm budzi rozwój współpracy młodych projektantów z producentami, np. model pracy dyplomowej Piotra Hojdy powstał w firmie Perfect Sobierajski, a Łukasz Jaworski przygotował dla firmy Roca prototyp zestawu ceramiki łazienkowej.
[i]Wystawa 22 marca - 11 kwietnia - Fabryka Trzciny (Warszawa ul. Otwocka 14)[/i]