[b]Jak mocno Tauron czuje się związany z Dolnym Śląskiem?[/b]
Dariusz Lubera: Dolny Śląsk jest terenem działania kilku spółek Grupy Tauron, w tym dystrybutora — EnergiiPro oraz sprzedawcy energii elektrycznej — EnergiiPro Gigawat. Mamy na Dolnym Śląsku ponad 1,2 mln klientów, dlatego czujemy się związani z tym regionem.
[b]Co zadecydowało o zainteresowaniu się Letnimi Festiwalami Operowymi we Wrocławiu?[/b]
Letni Festiwal Operowy to wydarzenie na skalę Europy, jeżeli nie całego świata, które od lat gromadzi kilkudziesięciotysięczną widownię. Te spektakularne widowiska stały się już wizytówką Wrocławia, a sama Opera Wrocławska jest obecnie najlepiej rozpoznawalną polską sceną operową. Naszą ambicją jest, by Tauron był postrzegany jako korporacja odpowiedzialna, której nie jest obojętne wspieranie kultury wysokiej i kreowanie gustów. Strategia naszej marki zakłada skojarzenie Taurona z szeroko rozumianą pozytywną energią.
[b]Czy plenerowa „Turandot” będzie początkiem bliższych i dłuższych związków z Operą Wrocławską?[/b]