Reklama

Opera, nasz sojusznik

Rozmowa z Dariuszem Luberą, prezesem Zarządu TAURON Polska Energia SA

Publikacja: 10.06.2010 18:45

[b]Jak mocno Tauron czuje się związany z Dolnym Śląskiem?[/b]

Dariusz Lubera: Dolny Śląsk jest terenem działania kilku spółek Grupy Tauron, w tym dystrybutora — EnergiiPro oraz sprzedawcy energii elektrycznej — EnergiiPro Gigawat. Mamy na Dolnym Śląsku ponad 1,2 mln klientów, dlatego czujemy się związani z tym regionem.

[b]Co zadecydowało o zainteresowaniu się Letnimi Festiwalami Operowymi we Wrocławiu?[/b]

Letni Festiwal Operowy to wydarzenie na skalę Europy, jeżeli nie całego świata, które od lat gromadzi kilkudziesięciotysięczną widownię. Te spektakularne widowiska stały się już wizytówką Wrocławia, a sama Opera Wrocławska jest obecnie najlepiej rozpoznawalną polską sceną operową. Naszą ambicją jest, by Tauron był postrzegany jako korporacja odpowiedzialna, której nie jest obojętne wspieranie kultury wysokiej i kreowanie gustów. Strategia naszej marki zakłada skojarzenie Taurona z szeroko rozumianą pozytywną energią.

[b]Czy plenerowa „Turandot” będzie początkiem bliższych i dłuższych związków z Operą Wrocławską?[/b]

Reklama
Reklama

Współpracujemy z Operę Wrocławską od początku sezonu artystycznego 2009/2010. Festiwal jest kolejnym wspólnym projektem. Opera bardzo dba o sferę informacji oraz zakrojoną na szeroką skalę promocję spektakli. Jest to równoczesna promocja naszej marki, bardzo cenna i ważna.

[b]Czy będzie pan również widzem „Turandot”?[/b]

Mam nadzieję, że – mimo gorącego dla naszej spółki okresu – będę mógł przyjechać do Wrocławia na ten spektakl. Tauron przygotowuje się do wejścia na Giełdę Papierów Wartościowych, w związku z tym zarząd od 4 czerwca, w ramach tzw. road show, spotyka się z potencjalnymi inwestorami w Europie oraz USA. Nasz powrót, tak jak i premiera „Turandot”, planowany jest na 18 czerwca, mam jednak nadzieję, że uda mi się zobaczyć widowisko 19 lub 20 czerwca.

[b]Jak mocno Tauron czuje się związany z Dolnym Śląskiem?[/b]

Dariusz Lubera: Dolny Śląsk jest terenem działania kilku spółek Grupy Tauron, w tym dystrybutora — EnergiiPro oraz sprzedawcy energii elektrycznej — EnergiiPro Gigawat. Mamy na Dolnym Śląsku ponad 1,2 mln klientów, dlatego czujemy się związani z tym regionem.

Pozostało jeszcze 82% artykułu
Reklama
Kultura
Lech Majewski: Mamy fantastyczny czas dla plakatu. Nie boimy się AI
Kultura
Hockney, Cézanne, Niki de Saint Phalle i Cartier. Wakacyjne wystawy w Europie
Kultura
Polka wygrała Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie. Plakat ma być skuteczny
Kultura
Kendrick Lamar i 50 Cent na PGE Narodowym. Czy przeniosą rapową wojnę do Polski?
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Patronat Rzeczpospolitej
Gala 50. Nagrody Oskara Kolberga już 9 lipca w Zamku Królewskim w Warszawie
Reklama
Reklama