Sto największych tournée przyniosło 965 mln dolarów, czyli o 17 proc. mniej niż przed rokiem. Sprzedaż biletów spadła o 9 proc. Przebój wakacji – trasę finalistów „American Idol” – skrócono o dwa tygodnie.
Aktualizacja: 13.07.2010 00:45 Publikacja: 13.07.2010 00:45
Sto największych tournée przyniosło 965 mln dolarów, czyli o 17 proc. mniej niż przed rokiem. Sprzedaż biletów spadła o 9 proc. Przebój wakacji – trasę finalistów „American Idol” – skrócono o dwa tygodnie.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
Sto największych tournée przyniosło 965 mln dolarów, czyli o 17 proc. mniej niż przed rokiem. Sprzedaż biletów spadła o 9 proc. Przebój wakacji – trasę finalistów „American Idol” – skrócono o dwa tygodnie.
Książka „Kocham, Freddie. Sekretne życie i miłość Freddiego Mercury’ego" oparta na intymnych dziennikach muzyka...
Warszawa Hotel Art Fair, odbywające się w stolicy 6-7 września, to czwarta edycja niekonwencjonalnych targów szt...
W nowym odcinku podcastu Rzecz o książkach Kristina Sabaliauskaitė opowiada o swojej powieści „Cesarzowa Piotra”...
Sens powrotów do filmów mistrzów widzę w zbliżeniu się do nich dzisiaj i pokazaniu ludziom, jak ich kino jest od...
Warszawa po raz kolejny stanie się sceną dla jednego z najważniejszych wydarzeń końcówki lata. XXII Festiwal Kul...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas